chokke Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 HAr en hunter som er lvl 18. Har nesten kun grinda, men noen få quester her og der og bruker katt/ulv som tank . Men problemet er at i stonetalon er det dønn umulig å drepe en lvl 20 wyvern. Gjør ikke annet enn å misse misse misse. Selv med bow er det umulig. melee er bare flaut å tenke på. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre, og treffe mer? Lenke til kommentar
papandrakis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 bli i westfall til lvl 20. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 er horde Men for å ikke nevne wing clip! Skillen er sykt bra HVIS den treffer, noe den skjeldent gjør. Må kaste den 5-6 ganger før den treffer en som er 2 lvler lavere enn meg! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 har du dårlig bue? Hvis du har en grønn med level requirment ca 15 skal det gå greit. Hunter er ranged ikke melee, ikke en gang tenk på melee. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 har kanskje litt dårlig bue, lvl 6 grønn bue Men har den blå lvl 20 bua i banken som jeg venter på å kunne bruke. Men er det meninga hunter skal bomme så grisemye? Lenke til kommentar
Canute Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har ikke hat noe problem med å bomme mye. Er skillen din i bueskyting høy? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Må kaste den 5-6 ganger før den treffer en som er 2 lvler lavere enn meg! Dummeste jeg har hørt. Har en lvl 20 hunter selv, og det er vel noe av det beste som er til soloing. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Må kaste den 5-6 ganger før den treffer en som er 2 lvler lavere enn meg! Dummeste jeg har hørt. Har en lvl 20 hunter selv, og det er vel noe av det beste som er til soloing. sier at wing clip bommer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Merkelig, Hunter er nemlig en av de beste solo klassene der ute har ingen problemer med å denge mobs 2-3 lvls over seg med "riktig" utstyr og god pet. (har du skaffa mer skills til pet da?) og nei, det er ikke vanlig at du bommer så mye... Endret 22. mai 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 agillity agillity og atte agillity..... dessuten en pet som klarer å holde på monstre Selv spilt hunter til rundt 50, ble kjedeligt etterhvert... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 ja, pettet mitt, løven (the rake fra mulgore) har alle skillene han kan lære, men han bruker kun growl, sløsing med fokus Har tenkt på å skaffe en tank, og den skal være bjørn, men skal ha en bjørn rundt min lvl, klarer ikke drepe solo nesten og bjørnen dauer med en gang hvis den er for lav. Satser på agility, men økonomien er langt der nede så har ikke råd til å henge på ah og kjøpe helt nytt sett etter hver lvl. Men skal ha "of the fang" settet fra WC siden det er så uhordelig kult Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ashenvale bear er et godt pet. har hatt det siden lvl 24 med min troll hunter. Er nå lvl 32, og syns det er jævla vanskelig, har bare quest fra lvl 35+. liker meg ikke i STV i det hele tatt. noen tips til meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 men må kunne temme det nå, som lvl 18 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) kom deg tik 20 så skal du se det løsner med ny bue, en lvl 6 bue er utrolig dårlig for en lvl 18 hunter.... Endret 22. mai 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Er lvl 21 Hunter. Night Elf vel og merke. klarer meg ganske bra, selv om buen min er dårlig. Er ikke så helt oppdatert i hvilke talents som er bra. HA beveget meg inn på nøytralt territorie. MASse hordes med andre ord. Er ikke så lett å gå solo da. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Merkelig, Hunter er nemlig en av de beste solo klassene der utehar ingen problemer med å denge mobs 2-3 lvls over seg med "riktig" utstyr og god pet. (har du skaffa mer skills til pet da?) og nei, det er ikke vanlig at du bommer så mye... De aller fleste klarer vel å drepe mobs 3-4 levels over seg selv greit? har ihvertfall aldri hatt noe problem med min warrior Endret 22. mai 2005 av Champ Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er ikke hunteren som er drit, det er nok desverre du som gjør noe feil her. Det at du sier at petet ditt bruker growl og sløser energy, det er hekle vitsen med petet, den skal holde på aggro. Growl gjør at petet ditt holder på dyret. Når du PvPer er det bite, claw osv. Du bør ikke kjøpe nytt utstyr for hver lvl, da sliter du med penger, Jeg klarte med uten å kjøpe spesielt mye, bare hold deg til drops og quest. Men viss du nå har gått rundt med en lvl 6 bow helt til lvl 18, da er det noe som er feil. Du må vel ha fått en bue som fra et quest ?. Som pet kommer ikke nødvendigvis en bjørn til å hjelpe deg. Jeg har hatt min cat sm jeg tama i Teldrassil, den har jeg brukt nå til lvl 51. Bare bruk noen talents i Beats Mastery, det kommer godt med i pvp og når du soloer quest. Jeg har 31 i talents i Beast og resten i Ranged. Ta deg en runde i DM, så får du deg noen gode drops, etter detbør du nok gå til Redrigde, eller til Darkshore/Ashenvale. Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Her er det nok strategien som er feil ja. En hunter er best på avstand med en bue eller shottie. Å investere i en grønn bue eller shottie med lvl req 15-18 er noe du bør gjøre asap. Når du får tak i en bra blå bue/shottie bør du også avse noen grunker til et scope (engiener lager disse og de adder dmg) samt gode kuler (shottie er vel best for en hunter når du har tilgang på engineer lagede kuler). Poenget er at pet'en din holder aggroen mens du slakter mob'en med avstandsvåpen. Når jeg levler min hunter bruker jeg som regel å started med slow-effect skuddet for så å sette pet på mob mens jeg trekker meg litt tilbake. Grei måte å unngå adds på siden jeg får mob'en bort fra eventuelle andre mobs hvis de står litt tett. Melee er "last resort" for en hunter, og ikke noe du bør bruke som hovedstrategi. Mange ganger jeg har flirt over alliance huntere som angriper meg med melee med en gang i PvP. Holdt på å dø av latter en gang en lvl 29 hunter hoppet på min lvl 23 rogue i Stonetalon og jeg slaktet henne. Hun gikk rett i melee uten å prøve å kite et sekund (jeg var ikke i stealth heller akkurat da). Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis du spiller på Stormscale, skal du FÅ en bue av meg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) okok, har kommet til lvl 20 og fått bruke min blå bue og alt går stråååååååleeende . Stjeler jeg aggro og kommer i meele tar jeg en wing clip så en disengage og løper et lite stykke. Men skal skifte pet til bjørn når jeg når lvl 21, orker ikke trene en lvl 13 bjørn... EDIT: jeg er HORDE, så kan ikke loke i DM, men i WC og skal ha pimp suit (of the fang settet). Har nesten kun grinda med den for å holde pet til lik lvl. Endret 23. mai 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå