Gå til innhold

Dual Pentium IV.... hvor blir det av ?

haakon_d

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-16 00:06, Rafael skrev:

Dual er uansett for pyser.

vel... DET vil jeg ikke si... men det er uansett synd at Intel ikke liker idéen med dual p4, bare fordi de vil selge mer xeon prosessorene sine som koster skjorta + litt til..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 00:06, Rafael skrev:

Dual er uansett for pyser.

Kaller du meg ei pyse for at jeg har Dual CPU?

Har du noe å begrunne dette med? Hvis du ikke beklager deg, så rapporter jeg til en eller annen moderator, dette er en personlig krenkelse for oss som bruker Dual CPU, og har du lest retningslinjene godt nok? Spesielt nr en og to.

Skal jeg si at folk som BARE en CPU i maskinen er noen teite tullinger? Ser ikke vitsen i ditt innlegg. La folk ha så mange CPU'er i maskinen som de vil, om det er en eller åtte. I rest my case :wink:

Dette selger jeg

[ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-07-16 12:19 ]

Lenke til kommentar

Rafael: slike innlegg er ikke særlig konstruktive, er de? Bevitner de at du har peiling på hva dual går ut på? Svaret er nei. Ergo bør du holde deg for god for å svare slik, da det irriterer andre. Jeg har ikke planer om å være særlig nådig mot slikt, så da vet du det.

For the record: jeg betviler ikke at du aner hva dual CPU er, jeg bare nevner et eksempel på hva en kan tro om deg.

Vennligst unngå dette for ettertiden.

Basus: du trenger ikke å ta slik på vei, vet du. :wink:

Ignorér slikt, så blir det lettere. :smile: :smile: Men jeg skal gjøre mitt for å forhindre slikt i framtiden.

Mvh. moderator yummy.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 23:31, yummy skrev:

Rafael: slike innlegg er ikke særlig konstruktive, er de? Bevitner de at du har peiling på hva dual går ut på? Svaret er nei. Ergo bør du holde deg for god for å svare slik, da det irriterer andre. Jeg har ikke planer om å være særlig nådig mot slikt, så da vet du det.

Men hallo da, var jo bare en latterlig spøk, på en linje sågar, tok jo bare et tidels sekund av livet mitt å lese den, synes det er en litt vel streng tendens på det forumet har avogtil. Du alene har jo kosta meg minst et minutt av livet mitt når jeg skriver denne meldingen :wink:.

AtW

Lenke til kommentar

Litt merkelig at AMD og Intel er så kjipe på akkurat dual. Greit nok at dual-cpuer ofte blir plassert i servere og dermed krever mest mulig oppetid(ergo bedre testing)

Men hva med å la oss vanlig dødelige få ha dual? Jeg er sikker på at vesentlig fler enn de som faktisk har glede av dual, hadde kjøpt det. Det er på en måte "kult" :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...