haakon_d Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Noen som har hørt/sett/lest noe om Dual P4 hovedkort (ikke xeon, vanlig northwood) Jeg venter fortsatt på et slikt hovedkort. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Blir vel helst P4 Xeon kort som kommer som Dual? quad.no selger dual xeon (ikke de svin dyre nei! P4 Xeon, ikke P3 Xeon) Hva skal du bruke dual til da? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Da kan du vente lenge. P4 støtter ikke dual. Jeg har hørt noe rykter om at VIA har laget et dual HK. Det vil uansett ikke komme på markedet med mindre Intel vil det, og det vil de ikke. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Det finns et hovedkort som støtter dual P4, men det koster 9K, og er IKKE verdt pengene. Ytelsen i forhold til penger er ikke med her i det hele tatt. Har sett at komplett.no har hatt det. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Skal du kjøre Dual, så må du bruke P4 Xeon. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Dual er uansett for pyser. Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 00:06, Rafael skrev:Dual er uansett for pyser. vel... DET vil jeg ikke si... men det er uansett synd at Intel ikke liker idéen med dual p4, bare fordi de vil selge mer xeon prosessorene sine som koster skjorta + litt til.. Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Nu er det nu ikke helt ille priser på P4 Xeon, 2,2GHz koster hos komplett.no 3144,- mens 2,4 GHz koster 7025,- ....men det blir jo litt med 2 stk pluss hovedkort :wink: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 00:06, Rafael skrev:Dual er uansett for pyser. Kaller du meg ei pyse for at jeg har Dual CPU? Har du noe å begrunne dette med? Hvis du ikke beklager deg, så rapporter jeg til en eller annen moderator, dette er en personlig krenkelse for oss som bruker Dual CPU, og har du lest retningslinjene godt nok? Spesielt nr en og to. Skal jeg si at folk som BARE en CPU i maskinen er noen teite tullinger? Ser ikke vitsen i ditt innlegg. La folk ha så mange CPU'er i maskinen som de vil, om det er en eller åtte. I rest my case :wink: _________________ Dette selger jeg [ Denne Melding var redigert av: Basus på 2002-07-16 12:19 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Rafael: slike innlegg er ikke særlig konstruktive, er de? Bevitner de at du har peiling på hva dual går ut på? Svaret er nei. Ergo bør du holde deg for god for å svare slik, da det irriterer andre. Jeg har ikke planer om å være særlig nådig mot slikt, så da vet du det. For the record: jeg betviler ikke at du aner hva dual CPU er, jeg bare nevner et eksempel på hva en kan tro om deg. Vennligst unngå dette for ettertiden. Basus: du trenger ikke å ta slik på vei, vet du. :wink: Ignorér slikt, så blir det lettere. :smile: :smile: Men jeg skal gjøre mitt for å forhindre slikt i framtiden. Mvh. moderator yummy. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 23:31, yummy skrev:Rafael: slike innlegg er ikke særlig konstruktive, er de? Bevitner de at du har peiling på hva dual går ut på? Svaret er nei. Ergo bør du holde deg for god for å svare slik, da det irriterer andre. Jeg har ikke planer om å være særlig nådig mot slikt, så da vet du det. Men hallo da, var jo bare en latterlig spøk, på en linje sågar, tok jo bare et tidels sekund av livet mitt å lese den, synes det er en litt vel streng tendens på det forumet har avogtil. Du alene har jo kosta meg minst et minutt av livet mitt når jeg skriver denne meldingen :wink:. AtW Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Litt merkelig at AMD og Intel er så kjipe på akkurat dual. Greit nok at dual-cpuer ofte blir plassert i servere og dermed krever mest mulig oppetid(ergo bedre testing) Men hva med å la oss vanlig dødelige få ha dual? Jeg er sikker på at vesentlig fler enn de som faktisk har glede av dual, hadde kjøpt det. Det er på en måte "kult" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå