Gå til innhold

Top 3 LOST skuespillere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Skuespillere:

-Matthew Fox -> Jack (Lever seg virkelig inn i rollen)

-Evangeline Lilly -> Kate (Hun er digg, og lever seg godt inn)

-Malcolm David Kelley -> Walt (Til å være så liten er han veldig god skuespiller!)

Karakterer

-Sawyer (Lager liv i røra hele tiden)

-Jack (Har på en måte fått rollen som leder for en stor menneskeflokk på en øde øy)

-Locke (Han er jo bare rå, han pleide å sitte i rullestol men nå er han den mest "kyndige" av alle innen jakt osv)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Er det virkelig lett å forveksle skuespillere med karakterer? Det er jo ikke nevnt en Lost-skuespiller i hele tråden, jo? *Lamslått*

Jeg vet ikke om du vil ha oss til å favorisere karakterer eller skuespillet. På den ene siden lister du opp karakterer, på den andre siden etterlyser du rangering av skuespillere. Ikke så lett, men jeg synes nok Sawyer er den beste karakteren. Han bidrar rett og slett til å opprettholde underholdningen veldig ofte. Han viser dessuten ganske mange sider av seg på et flott troverdighetsnivå til å være i en spenningsbombe som Lost. Han er rett og slett interessant, det samme er Sayid, Locke (stor forbedring i de siste episodene), Boone, Kate, osv. Hurley er et velsmakende krydder. Danielle er viktig. En del mindre interessante ledd også, men nyansene er viktige, og på den siden funker ting veldig bra. God miks, altså. Så med hesyn til karakterer, så sier jeg det samme som mange andre. Sawyer, Sayid og Locke. Jack hater alle, men det gjør han bare dobbelt så viktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...