xblast Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg prøvde meg på å sette opp qmail via denne guiden http://www.linuxguiden.no/index.php/Installere_qmail . Når jeg kom til Nå kjører vi filen for å legge til kontoene: $ sh IDS Så får jeg denne feilen: ****:/package/netqmail-1.05/netqmail-1.05# sh IDS IDS: line 38: unexpected EOF while looking for matching `'' IDS: line 73: syntax error: unexpected end of file Jeg har ikke nok kunnskap til å finne ut av denne feilen. Så om noen vet så hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Mr. Floppy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 IDS-filen din er ikke lengre syntaktisk riktig etter at du redigerte den. Altså, du har lagt til/fjernet noe som ikke skal være der. Sannsynligvis en ` eller noe sånt. Hvis du ikke finner feilen ved å kikke gjennom IDS-filen, så får du filen her, så får vi se... Eventuelt kan du gå et steg tilbake i veiledningen (cp INSTALL.ids IDS) og ta det på nytt derfra. Lenke til kommentar
xblast Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for svar. Fant ut av feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå