OleBrumHonning Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har en hp laserjet4 som jeg har fått en feilmelding på som er skrevet slik" PK legg i letter". Har fylt etter med papir men det hjelper ikke. Noen forslag Lenke til kommentar
net-rom Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du har sendt utskriften som papirtype Letter, mens det papiret du har er antageligvis A4(mest vanlig). Du må endre papirtypen på utskriften til A4. Lenke til kommentar
OleBrumHonning Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 hvor gjør jeg dette? dette er en printer på jobb som jeg ikke kjenner så godt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 I programmet som er/køyrer med skrivaren. Slik det er her ihvertfall. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 flyttes til printerkategorien Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du kan også sjekke skriverdriveren.. Start knappen -> instillinger -> kontrollpanel -> skrivere, (høyreklikk - egenskaper). Her kan du sette skuffene til riktig papirstørrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå