fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Husker at det var en som spurte om dette tidligere, og da ble det linke til en guide. Har søkt, men uten hell. Så da er problemet mitt: Har en k508i med lite plass. Og fylle opp den med slike sanger på over 4mb gjør at det blir lite plass på telefonen. Så nå kunne jeg tenkt meg noe som kunne ha fått gjor filene mindre. sånn plassmessig. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hvor store mp3 filer er, avhenger av hvilken bitrate mp3 filen er konvertert i. Dess høyere bitrate, jo mer plass tar mp3 filen, men lyden blir også bedre. Jo lavere bitrate, tar mp3 filen mindre plass, men lyden blir også kraftig redusert. Et program du kan bruke er 4 Musics MP3 Bitrate Changer. Mer info her: http://www.4musics.com/mp3-bitrate-changer.htm Håper dette hjalp! Endret 22. mai 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor store mp3 filer er, avhenger av hvilken bitrate mp3 filen er konvertert i. Dess høyere bitrate, jo mer plass tar mp3 filen, men lyden blir også bedre. Jo lavere bitrate, tar mp3 filen mindre plass, men lyden blir også kraftig redusert. Et program du kan bruke er 4 Musics MP3 Bitrate Changer. Mer info her: http://www.4musics.com/mp3-bitrate-changer.htm Håper dette hjalp! Kraftig redusert? Vel, får prøve dette programet først da. Den guiden jeg brukte sist var liksom ei oppskrift hvor fila måtte igjennom både winamp og lydinnspilling Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan også bruke dBPowerAmp til å konvertere ned til en lavere bitrate. Lydkvaliteten blir redusert ja, men ikke kraftig! Hvis du setter ned fra feks 192 kbps (som er vanlig) til 128 eller 96, så vil du ikke høre store forskjellen på mobilen din siden den ikke er beregnet på bedre lyd uansett. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 64kbps fungerer ganske bra også Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tok kanskje litt "kraftig" i der når jeg sa at lydkvaliteten ble kraftig redusert, du kan gjerne konvertere ned til 64KBps uten at du hører store forskjellen på mobilhøytaleren. Men når du enkoder i lavere en 32KBps, blir kvaliteten rett og slett dårlig. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor store mp3 filer er, avhenger av hvilken bitrate mp3 filen er konvertert i. Dess høyere bitrate, jo mer plass tar mp3 filen, men lyden blir også bedre. Jo lavere bitrate, tar mp3 filen mindre plass, men lyden blir også kraftig redusert. Et program du kan bruke er 4 Musics MP3 Bitrate Changer. Mer info her: http://www.4musics.com/mp3-bitrate-changer.htm Håper dette hjalp! Kraftig redusert? Vel, får prøve dette programet først da. Den guiden jeg brukte sist var liksom ei oppskrift hvor fila måtte igjennom både winamp og lydinnspilling Spille av sangen med winamp, og videre ta opp i et program, og så lagre i en lavere bitrate er mye mer tungtvint en måten jeg og Alderon viste deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå