Gå til innhold

Nytt hardware, noe som mangler?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har jeg endelig fått i gang den nye pcen.

Hardware:

ASUS P5ND2-SLI Deluxe

Geil 1.0GB (2x512MB) DDR2 PC5300 667MHz Value BGA

WD Harddisk 36.7GB SATA 10000RPM 3.5" 8MB "Raptor"

POV GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail 2x SLI

OCZ Modstream 450w

Kanskje lite poeng og skrive opp de nye delene.. men har lite diskplass som dere ser.. Hovedkortet tar som sagt sata2. Hva burde jeg velge? Hva er fordelene med sata og sata2?

Skulle også hatt ett bra lydkort, men vet ikke helt hvem. Driver og lager mye musikk, trenger ett kort som ikke lagger delay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SATA-II som er et tillegg til SATA 1.0, kom våren 2004 og inneholder en rekke forbedringer i forhold til de første SATA-spesifikasjonene. Foruten å gi en økning i teoretisk overføringshastighet fra 150 MB/s til 300 MB/s og mulighet for HotSwap (til og fra kobling uten å måtte skru av maskinen), er det kanskje Native Command Queing (NCQ) som i første omgang er mest interessant.

Kilde: hw.no

Ville tatt en titt på den nye sata-2 serien til samsung, evt visst du vil ha større ville jeg valgt seagate sin 7200.8 serie.

lydkort kan du titte på M-Audio Audiophile 192, evt visst det blir for dyrt kan du se på lillebroren M-Audio Audiophile 2496.

vet ikke hvor proft du skal ha det, men finns jo selvsagt enda bedre lydkort visst du er villig til og gå endel opp i pris. :wee:

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...