kesse Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe en ny telefon. Har alltid likt SE, men har bestemt meg for å prøve en symbian telefon fra Nokia. Hvordan er disse telefonene opp mot hverandre? Vet at 6680 er del dyrere, er den verdt pengene i forhold til å kjøpe en 3230? Det som er viktig for meg er : God kalenderfunksjon God og klar skjerm Syntes det er morsomt med mp3, gjerne bruke tlf som mp3spiller. Gjerne radio God respons fra tastene enkel å sende sms med ikke altfor treg ( noe 3230 sliter med)?? Takker for svar! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Jeg ville iallefall lagt til noen lapper og kjøpt 6680. Mer fremtidsrettet med 3G, samt 220MHz prosessor imot 3230`s 123MHz, som gjør at 6680 vil være mye raskere i menyer / spill / aplikasjoner. 6680 har også stereo mp3 spiller, mens 3230 sin er mono. 3230 har dog radio. Endret 22. mai 2005 av ^kissa^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Helt enig med ^kissa^. Vil si det er verdt å legge på de kronene mer 6680 koster. Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan spare penger på en 6630 i forhold til 6680. Den har også de tingene du lister opp. (Utenom radio, men det har ikke 6680 heller. Du kan kjøpe et radioheadset hvis du trenger radio.) Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vil bare si at etter å ha hatt SE telefoner en stund nå så gikk jeg over til Nokia 6680, og er strålendes fornøyd! Har ikke noe å utsette på denne utenom at det kunne vært radio, men som SteinF sier: Man kan kjøpe et radioheadset .. Kjøper du deg en 6680 så tror jeg ikke du kommer til å angre deg. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takker for svar! Radio er ikke det viktigste, men det hadde selvsagt vært et pluss! hmmm, er usikker, er tross alt 2tusen som skiller de to ca! Men hvordan er de i størrelse? I forhold til hverandre og hver for seg? Kan jeg ha de i lomma uten at det ser ut som jeg er konstant "vår yr"?? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe.. størrelsen er ikke så ille.. Når jeg fikk telefonen så trodde jeg at den skulle være mye større enn den egentlig var.. Er så klart større enn mange av de andre telefonene jeg har hatt.. Men ikke noe du tenker over når du har den i lomma.. Merker stort sett ikke at den er der.. Er ikke sånn at man blir sliten av å bære på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå