Gå til innhold

Gangster-action i Saint´s Row (XB360)

And.rs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm... Virker faktisk litt artig med en skikkelig GTA klone med orntli fysikk og det hele =)

Jepp, akkurat fysikken ser veldig bra ut.

Også bra hvordan bil-deler og dekkene spretter rundt etter han sprenger de med bazookaen.

SaintsRow.gif

Et ganske morsomt klipp fra videoen. Stakkars fyr, heh.

Det kule er jo at dette skjedde helt tilfeldig så ting som dette kan sikkert skje rett som det er.

Lenke til kommentar
Du innrømmer i din egen post at du holder på å laste ned en fil (som er ingame) som du ikke har sett, og før du har sett den presterer du attpåtil å påstå at den ikke er ingame.

En fantastisk form for retorikk du har. Og peker så til dine tidligere postinger i denne tråden hvor du kommer med klare negative kommentarer til noe du altså ikke har sjekket ut først.

Underlig at nettopp dette spillet fikk veldig stor oppmerksomhet på E3 - deriblant fra Gamespot og IGN.

Med andre ord var du negativ i utgangspunktet, noe andre også har gitt inntrykk av.

I rest my case  :p

Jeg påstår ikke at filmen ikke er ingame! Jeg tippet det, noe som og kom frem i posten.. Og hvorfor? Jo! Hvor mye ingame har vi fått sett av next-gen. konsollene til nå? Veldig lite! Er det rart jeg er skeptisk? Men etter å ha sett den, må jeg nok si at det er ingame ja

Og Heales: Hva har det å ikke syns ett spill er noe særlig med fanboys å gjøre, hæ? Jeg hadde hatt akkurat samme meningene om spillet hadde kommet til PS3 eller Revolution! Elendige argument for å kalle noen fanboy... Lukter heller fanboys av folk som bæljer ut bare fordi det kommer noen og ikke syns noe særlig om et spill til konsollen deres.. Kanskje det er du som er en fanboy :whistle: Hadde jeg sakt noe som: ''Blææh! Dårlig spill, kommer ikke til Playstation!'', ja da kunne du beskylt meg for fanboy-tøvet ditt..

Og det er mange next-gen. spill som har fått stor oppmerksomhet på E3! Skal tro hvorfor?

Negativ er jeg ja! For det forige GTA-copy -spillet som kom, True Crime: Streets of L.A. var for meg, en gedigen nedtur...

Men nå har jeg sett den filmen Fedorov linket til:

Er dere sikker på at dette ikke er neste GTA? For makan til kopiering skal en lete lenge etter! ''Er vanskelig å lage ett gangsta-spill uten at det ligner på GTA..'' seier dere! Men det får være måte på.. Alt er jo som tatt ut fra GTA! Lyktestolpene detter like lett og dumt som i GTA! Måten karakteren og bilene (når en kjører) oppfører seg på er og helt lik!

Hva nytt bringer dette spillet bortsett fra bedre grafikk?

Hjul som flyger når en bil eksploderer! Såklart, slikt er mulig med bedre og raskere hardware! Ikke så lett med en PS2 som er døden nær når den kjører GTA:SA!

Men hvem vet.. Kanskje har dette spillet en historie av dimensjoner! Det skal i alle fall mer enn det der for å overbevise meg...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Liker dårlig små bilder når spel skal visast fram.

Forhåpentligvis så kommer MS med flere filmer fra spilla sine i HD-kvalitet snart. Først da man får ett blikk i hvordan det egentlig ser ut.

btw. Er helt enig med deg:)

Lenke til kommentar
Morsomt av han typen å si "det er nok ikke ingame" når han ikke har sett videoen:) jaja makan til mye morsomt man skal komme over.

thihi

Hva er så morsomt med det? Som jeg begrunnet lenger oppe: Hvor mye har vi fått sett av in-game til next-gen. konsollene til nå? Fint lite, så er det rart jeg trodde det ikke var in-game? Folk må jo få lov til å tro hva de vil!

Hadde jeg sakt at det ikke var in-game, etter jeg hadde sett filmen, ja, da kunne du sakt at det var morsomt sakt av meg

Jeg må heller le av deg, som ikke helt hadde med seg hue når du leste innlegget mitt..

:roll:

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...