Gå til innhold

Gangster-action i Saint´s Row (XB360)

And.rs

Anbefalte innlegg

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306189

I linken ligger det også en video og det er en del info... Hva syns folka om spillet? Her kan du diskutere...

Jeg syns grafikken ser lovende ut, den er veldig klar og fin! Men gameplayet er jeg litt usikker på, det ligner mest på en dårlig kopi av Gta3 som ikke legger til noe nytt i sjangeren... Men det er såklart bare noe jeg syns...

Noe jeg syns er interesant er at videoen garantert er ingame og at den derfor også viser hvor bra fremtidige spill i denne sjangeren kommer til å bli med tanke på at dette spillet ikke er ferdig utviklet og at det er av de første spillene til XB360...

post-185-1116767645_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som en dårlig GTA-kopi...

Da er vel alle WWII spill en dårlig kopi av forgjengeren og da.. :whistle:

Jeg sa ''ser ut som en...''! Les og forstå hva jeg skriver før du slenger ut slikt... Er mange WW2 spill som er dårlige...

Hvem vet, kan hende dette blir en stor suksess...

Lenke til kommentar
Ser ut som en dårlig GTA-kopi...

Da er vel alle WWII spill en dårlig kopi av forgjengeren og da.. :whistle:

Jeg sa ''ser ut som en...''! Les og forstå hva jeg skriver før du slenger ut slikt... Er mange WW2 spill som er dårlige...

Hvem vet, kan hende dette blir en stor suksess...

vanskelig å lage et spill med gjengmiljø etc. uten at det blir likt GTA..

Lenke til kommentar
vanskelig å lage et spill med gjengmiljø etc. uten at det blir likt GTA..

Har jeg sakt at det er negativt å kopiere fra spill? Nei, så lenge det blir bra har jeg ikke noe imot det.. Men det der ser ut til å bli dårlig..

Lenke til kommentar

Huff... er en tragedie at vi må vente til november/desember for å kunne nyte dette gitt.. samt alle andre xbox 360 titler... SAMT alle ps3-titler som vi ikke får kose oss med før om 1 år... herregud jeg er utålmodig.

Lenke til kommentar
Dette spillet kommer til å bli helt utrolig dårlig. Tro meg. Jeg er synsk.

Fint at vi har slike som deg her inne, nå slipper jeg å sløse bort penger på dette spillet i allefall. Takk :whistle: Har du noen flere du vil advare oss mot?

Lenke til kommentar

Eh, har noen av dere i det hele tatt sett gameplay`en fra dette spillet? Virker ikke sånn slik som dere klager...

Det ripper fra GTA ja, men det virker også langt bedre.

Her er link til en mye lenger versjon av videoen, 9 minutter, også litt bedre kvalitet.

Og husk at det vil ikke hakke så mye som det gjør når spillet kommer ut på ferdig hardware. Men man kan allerede se det store potensialet. Ganske så bra når han skyter politibilene med bazooka synes jeg.

http://www.xboxyde.com/leech_1441_en.html

Bare velg en av direct download linkene.

Endret av Fedorov
Lenke til kommentar
Og hadde dette vært en tittel til PS3 ville de som er negative gledet seg stort og de som skal ha Xbox 360 kritisert det tilsvarende mye.

Fanboys er så utrolig lette å forutse :tease:

Hvordan i himmelens navn å rike vet du at det er Playstation -folket som kritiserer spillet og Xbox -folket som roser det?

Plukk ut alle fanboys i denne tråden er du snill!

@Fedorov: Er det noe forskjell på om en har høye forventniger (som du gjør) enn en som har lave forventniger (som meg) Ingen har sett gameplayet som du sier, så jeg vil si at alle her inne står likt, uansett om en tror det blir bra, eller om en tror det blir dårlig..

Holder på å laste ned den filmen du linket til, kanskje jeg får ett litt bedre inntrykk av spillet da... Selv om jeg tviler det er in-game uansett...

Lenke til kommentar
Og hadde dette vært en tittel til PS3 ville de som er negative gledet seg stort og de som skal ha Xbox 360 kritisert det tilsvarende mye.

Fanboys er så utrolig lette å forutse  :tease:

Hvordan i himmelens navn å rike vet du at det er Playstation -folket som kritiserer spillet og Xbox -folket som roser det?

@Fedorov: Er det noe forskjell på om en har høye forventniger (som du gjør) enn en som har lave forventniger (som meg) Ingen har sett gameplayet som du sier, så jeg vil si at alle her inne står likt, uansett om en tror det blir bra, eller om en tror det blir dårlig..

Holder på å laste ned den filmen du linket til, kanskje jeg får ett litt bedre inntrykk av spillet da... Selv om jeg tviler det er in-game uansett...

Vel, det er 110% sikkert in game. Er jo 9 minutter med ren gameplay. Hadde ikke vært så ujevn framerate hvis det ikke var in-game. Dette vil jo selvsagt bli fikset før release.

Har vel ikke så mye med høye eller lave forventninger å gjøre, mer med å kanskje sjekke litt før man avskriver noe. Var jo link til en kort i video i Ressaa`s post også.

Lenke til kommentar

Fanboys er så utrolig lette å forutse  :tease:

Du innrømmer i din egen post at du holder på å laste ned en fil (som er ingame) som du ikke har sett, og før du har sett den presterer du attpåtil å påstå at den ikke er ingame.

En fantastisk form for retorikk du har. Og peker så til dine tidligere postinger i denne tråden hvor du kommer med klare negative kommentarer til noe du altså ikke har sjekket ut først.

Underlig at nettopp dette spillet fikk veldig stor oppmerksomhet på E3 - deriblant fra Gamespot og IGN.

Med andre ord var du negativ i utgangspunktet, noe andre også har gitt inntrykk av.

I rest my case :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...