Staalkontroll Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og, ja: 20 minutter for å lage en pizza med de sinnsyke ovnene de har, er lang tid. Veeeeel, ikke helt sant. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. HØR HØR! HØR HØR! Kjempegod pizza, kjempehyggelige folk, fint lokale, sentralt, koselig og litt stive priser. Helt enig her. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ...og hvem er det som har Peppes-kortet her da? 15% rabatt er koz det! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har ikke noe å si mot Peppes. Synes ikke prisene er skrekkende og flott service, hvertfall i Tromsø Nydelig pizza har de og Joda der er det koselig! Og skal dere ha mye for penga (vet ikke om det er nevnt før), kjøp buffet-tilbud. 90 kroner for så mye pizza du klarer Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ...og hvem er det som har Peppes-kortet her da? 15% rabatt er koz det! jeg har... Lenke til kommentar
ohLiv Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) . Endret 30. august 2010 av ohLiv Lenke til kommentar
Heihje Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 En gang jeg var på Peppes tok det en time før jeg fikk pizzaen min. Og når jeg fikk pizzaen min så osten ut brunost. Pizzaenvar helt svidd. Jeg sa det til de som jobbet der å de sa at jeg skulle spise den og de sa at den ikke var svidd. Jeg spurte også om jeg kunne få pizzaen litt billigere Fordi den var svidd men det fikk jeg ikke. Peppes er en veldig dårlig resturante. Jeg skal adri gå der igjen!! Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Tomatsausen til Peppes smaker altfor lakris. De bruker litt mye anis i den. Prøv Pizzabakeren. De har god pizza til en rimelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå