Gå til innhold

Litt irritert over Peppes Pizza!

Anbefalte innlegg

Ingenting som slår Pizza Hut!!

Men siden vi bor i Norge er det jo bare en av de såvidt jeg vet...

Liker Peppes ganske godt selv, pizzaen er god, og betjeningen som oftest hyggelig (dette variere jo selvfølgelig).

Fikk lyst på pizza nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, Peppes må da få ta så jævlig mye de bare orker for brusen. Det er dere som støtter de ved å spise der. Er det så jævlig får du bare drikke vann.

I USA så betaler du èn gang for drikken...så er det gratis påfyll...på de fleste resturanter....! :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Vel, Peppes må da få ta så jævlig mye de bare orker for brusen. Det er dere som støtter de ved å spise der. Er det så jævlig får du bare drikke vann.

I USA så betaler du èn gang for drikken...så er det gratis påfyll...på de fleste resturanter....! :roll:

Noe av det jeg elsker. Og som ble dyrt da vi satt på en eller annen restaurant i Oslo og jeg drakk fire glass. Tenkte ikke over det rett og slett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Liker ikke Peppes jeg. Dolly er så vanvittig mye bedre. Og, ja: 20 minutter for å lage en pizza med de sinnsyke ovnene de har, er lang tid.

Lenke til kommentar
Ooneeei, tok det TJUE minutter å få en pizza!? Det er så lang tid det ca tar å lage en pizza det.. Og selvsagt er det dyrt! Det er jo restaurant. Hvis dere synes pizzaene var små så har de tydeligvis aldri spist pizza før. Det er jo ikke en vanlig butikk heller, klart man må betale med visa..

Enig.

Men nå deles visa electron ut til personer under 18 år, så der har vi nok mye av grunnen :p

Til klagerene:

Nachoen koster selvfølgelig penger, og 0,8l brus til 40kr er faktisk ikke så altfor dyrt til å være restaurant i Norge.

Om dere ikke ønsker å bruke for mye penger, så burde dere sjekke menyen.

Peppes store pizza er minst normal stor størrelse på pizzaer, og når det gjelder betjeningen. Tja.. på måten dere skriver på, så gikk det nok litt begge veier.

Men: det finnes bedre steder enn Peppes om man ønsker seg Pizza ;)

Lenke til kommentar

Tror det var på en sånn Egon resturant, der var det sånn pizza tilbud, du betalte så mye, så kunne du forsyne deg med pizza til du ikke gadd mer!

:p Jeg tok med litt i hånda da jeg gikk :D

Samme tilbudet gjaldt i Sverige, bare at det var Soft Ice! Hvor

digg var det!! Ååååå, tenker tilbake..

Endret av [KingNorthGarden]
Lenke til kommentar
' date='22/05/2005 : 19:11'] Tror det var på en sånn Egon resturant, der var det sånn pizza tilbud, du betalte så mye, så kunne du forsyne deg med pizza til du ikke gadd mer!

:p Jeg tok med lit i hånda da jeg gikk :D

Samme tilbudet gjaldt i Sverige, bare at det var Soft Ice! Hvor

digg var det!! Ååååå, tenker tilbake..

Var på pizza hut da jeg var liten og bestillte barnemeny. Etter at jeg haddde spist opp pizza'n var desserten at man kunne spise så mye soft is man ville. Jeg kasta opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...