PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alle som har Electron bør jo vite at de nettopp må ha ELECTRONisk forbindelse med banken for å bruke det... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 44 kroner før 0,8, det betyr at du får den siste halvparten til ti kroner. Det står gjerne skilt på bordet med dette super-tilbudet. Kjøper alltid det på peppes, synes det er billig jeg... Ja, for 38kr profitt på 0.8l brus er jo ikke mye Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. Large er Large, men ikk Xtra Large. To sultne gutter på en stor synes jeg ikke er så unormalt. Bestilte hjem til en venn av meg, tre av oss spiste to stk larges. Men det er begrenset hvor stor en pizza kan bli. Dolly er ikke større, meg bekjent. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 44 kroner før 0,8, det betyr at du får den siste halvparten til ti kroner. Det står gjerne skilt på bordet med dette super-tilbudet. Kjøper alltid det på peppes, synes det er billig jeg... Ja, for 38kr profitt på 0.8l brus er jo ikke mye Har betalt 50 kroner for 0,4 brus andre steder. Det er klart de må ha litt profitt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vel, Peppes må da få ta så jævlig mye de bare orker for brusen. Det er dere som støtter de ved å spise der. Er det så jævlig får du bare drikke vann. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) "Ekte visa"... Har dere visa electron? Det har ihvertfal alltid virket for meg Har du aldri spist på peppes? Alt er svinedyrt... jeg har bare spist på peppes en gang før å det var den gangen når jeg var i Trondheim, blir ikke flere ganger jeg drar dit nei! å visa elektron funket ikke på peppes sa de... Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. Jo jeg synes pizzaen er liten i forhold til de andre resturantene jeg har vært på! Endret 22. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. HØR HØR! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alle som har Electron bør jo vite at de nettopp må ha ELECTRONisk forbindelse med banken for å bruke det... Det burde de ha på restauranten. Er ikke verre enn en liten terminal, som på en vanlig matvarebutikk..? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alle som har Electron bør jo vite at de nettopp må ha ELECTRONisk forbindelse med banken for å bruke det... Det burde de ha på restauranten. Er ikke verre enn en liten terminal, som på en vanlig matvarebutikk..? Er mange som ikke har det, og det bør man jo vite da... Men tross alt, noen av peppes-filialene har jo begynt med GSM-terminal. Men god gammel dags kredittkort-kredittering er fortsatt vanlig på MANGE restauranter. Lenke til kommentar
brd Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 i store byer må du vente i 20/30 min på landet må du ikkje vente meir enn 10 min/15 på peppes pizza Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 i store byer må du vente i 20/30 minpå landet må du ikkje vente meir enn 10 min/15 på peppes pizza sier seg jo selv... Blir jo litt mer hektisk i en by hvor det er fullt hele tiden enn i en liten bygd i finnmark hvor det kommer en på besøk i ny og ne. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Egentlig er det ikke så logisk. Hvis det kommer få til en restaurant er det sjeldent at de har laget maten på forhånd. I byen har de mest populære pizzaene i ovnen hele tiden, så de får ekspeditert kundene så kjapt som mulig. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. Klokeste ordene til nå. Finnes ikke en ting jeg kan klage på med Peppes så langt. Utelukkende gode erfaringer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror du må komme deg ut mer, ting er ikke gratis. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 mye koster egentlig en stor pizza der? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvor mye koster en stor pizza der egentlig? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 274,- med frakt. På restauranten koster pizzaen jeg spiser 274 - 60 (for kjøring): 214. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Seksti for kjøring? Trodde det var femti? (Og det er alltid jeg som må ta ansvaret å stille navnet mitt til disp når vi bestiller, og jeg som må sitte å telle penger... ) Når det er med venner etter skolen altså. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. HØR HØR! HØR HØR! Kjempegod pizza, kjempehyggelige folk, fint lokale, sentralt, koselig og litt stive priser. Absolutt greit. Men pleier uansett å hente den hjem, og så ta en brus vi ahr hjemme. Så jeg betaler kun for pizzaen + rømmedressing .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå