Gå til innhold

Litt irritert over Peppes Pizza!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor klage på Norges beste pizza?

Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si.

Large er Large, men ikk Xtra Large. To sultne gutter på en stor synes jeg ikke er så unormalt. Bestilte hjem til en venn av meg, tre av oss spiste to stk larges. Men det er begrenset hvor stor en pizza kan bli. Dolly er ikke større, meg bekjent.

Lenke til kommentar
44 kroner før 0,8, det betyr at du får den siste halvparten til ti kroner. Det står gjerne skilt på bordet med dette super-tilbudet. Kjøper alltid det på peppes, synes det er billig jeg...

Ja, for 38kr profitt på 0.8l brus er jo ikke mye :ermm:

Har betalt 50 kroner for 0,4 brus andre steder. Det er klart de må ha litt profitt.

Lenke til kommentar
"Ekte visa"... Har dere visa electron? Det har ihvertfal alltid virket for meg :dontgetit:

Har du aldri spist på peppes? Alt er svinedyrt...

jeg har bare spist på peppes en gang før å det var den gangen når jeg var i Trondheim, blir ikke flere ganger jeg drar dit nei! å visa elektron funket ikke på peppes sa de...

Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si.

Jo jeg synes pizzaen er liten i forhold til de andre resturantene jeg har vært på!

Endret av vivastar
Lenke til kommentar
Alle som har Electron bør jo vite at de nettopp må ha ELECTRONisk forbindelse med banken for å bruke det...

Det burde de ha på restauranten.

Er ikke verre enn en liten terminal, som på en vanlig matvarebutikk..?

Lenke til kommentar
Alle som har Electron bør jo vite at de nettopp må ha ELECTRONisk forbindelse med banken for å bruke det...

Det burde de ha på restauranten.

Er ikke verre enn en liten terminal, som på en vanlig matvarebutikk..?

Er mange som ikke har det, og det bør man jo vite da...

Men tross alt, noen av peppes-filialene har jo begynt med GSM-terminal. Men god gammel dags kredittkort-kredittering er fortsatt vanlig på MANGE restauranter.

Lenke til kommentar

Egentlig er det ikke så logisk. Hvis det kommer få til en restaurant er det sjeldent at de har laget maten på forhånd. I byen har de mest populære pizzaene i ovnen hele tiden, så de får ekspeditert kundene så kjapt som mulig.

Lenke til kommentar

Klokeste ordene til nå. Finnes ikke en ting jeg kan klage på med Peppes så langt. Utelukkende gode erfaringer.

Lenke til kommentar

HØR HØR!

HØR HØR!

Kjempegod pizza, kjempehyggelige folk, fint lokale, sentralt, koselig og litt stive priser.

Absolutt greit. Men pleier uansett å hente den hjem, og så ta en brus vi ahr hjemme. Så jeg betaler kun for pizzaen + rømmedressing :love: ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...