vivastar Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg og 3 andre kompiser var på peppes pizza her om dagen i Trondheim, å jeg ble meget skuffet over servicen der og prisen! For det første når vi fikk menyen så spurte kelneren om vi hadde lyst å få sånn nacho's med dip før vi bestilte, så vi tenkte at det var sikkert godt så vi sa ja for vi trodde jo at vi skulle få det ettersom han sa det.. å etter en stund fikk vi våre brus som var 0.8L å vi ble forskrekket over hvor mye det kostet (44kroner!!) å minuttene gikk før vi fikk pizzaen vår, tror det gikk 15-20minutter! å når vi fikk se pizzaen ble jeg skuffet, jeg trodde at "Large" betyr stor, men det gjelder vel ikke hos Peppes Pizza, pizzaen der var ekstrem liten til å være "Large"... Å når vi var ferdig å spise fikk vi regningen og da ble nesten litt irritert over at Nachos'n kostet 44kroner, jeg trodde jo at han sa at vi fikk det å betale med kort skulle være enklere sagt enn gjort, vi måtte ha et sånt "Ekte Visa kort" å det hadde jo ingen av oss, så vi måtte gå til nermeste minibank å ta ut penger! Men nå vet jeg til neste gang at jeg skal aldri på Peppes Pizza for å spise!! Noen flere som har noe negativt/positivt å si om Peppes Pizza?? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 "Ekte visa"... Har dere visa electron? Det har ihvertfal alltid virket for meg Har du aldri spist på peppes? Alt er svinedyrt... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 15 - 20 minutter er da ikke noe lenge for å vente på pizza... Og det sier seg jo selv at nachos'en koster penger, vi bor jo i Norge... 1 Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 For utenom den sure betjeningen, og dyre brusen så har jeg ingenting å se på peppes pizza... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Er så jævlig dyrt der, finnes bedre alternativer. Endret 22. mai 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ooneeei, tok det TJUE minutter å få en pizza!? Det er så lang tid det ca tar å lage en pizza det.. Og selvsagt er det dyrt! Det er jo restaurant. Hvis dere synes pizzaene var små så har de tydeligvis aldri spist pizza før. Det er jo ikke en vanlig butikk heller, klart man må betale med visa.. 1 Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Altså, en tommelfinger regel som jeg går etter når jeg er ute og spiser. Hvis det står på antall personer en rett passer til så trekk fra 1-2 personer. Hvis en pizza er stor nok til 3-4 personer så vil det si det er nok til 2-3 alt etter som hvor sulten man er Har ikke noe å si mot Peppes. Synes ikke prisene er skrekkende og flott service, hvertfall i Tromsø Nydelig pizza har de og Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Eneste posetive jeg ser i Peppes er flotte resturanter, god pizza og kjekke ansatte. Såfall her hvor jeg bor! Men ja, det er svindyrt.. 1 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Synes Peppes er bra jeg, hvertfall her hvor jeg bor. Tar aldri lang tid før pizzaen kommer, og det betjeningen er hyggelig. En ting som irriterer meg er at en av de ansatte alltid sier "værse værse goooo" når du får maten osv. HVER ENESTE GANG! .. værse værse goooo Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg og noen kompiser var der og kjøpte oss en sånn ''spis alt du vil for (husker ikke hvor mye det var) Etter den tredje pizza'en så spurte vi om mer, i og med at det var ''spis så mye du vil''. De så bare stygt på oss. Vi ventet en halvtime på hver pizza. Peppes Pizza = Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 På Sandvike Storsenter bestilte jeg og én til spis-så-mye-du-vil til 79,- pr person. Selv om vi kom rett etter åpningstid hadde de gangske fort et par pizzaer klare, og flere ble laget fortløpende. God service, ettersom det ikke var noen andre kunder der. Har stort sett gode erfaringer med dem, og dersom man bestiller spis-så-mye-du-vil så er det ikke så grådig dyrt heller. I alle fall om man stikker opp på matbutikken og kjøper drikke der. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Har aldri vært på Peppes, men var på en samling der de hadde bestilt 30 pizzaer. Syns maten var god, og jeg ble i alle fall mett nok. Pizzaene er ikke store, men de er tykke, mye tykkere enn dollypizza. Syns det virker idiotisk at de ikke tar Visa electron... Strategery: Hvor mye betaler du for "Spis så mye du vil"? EDIT: Fikk svar på det På Dolly her jeg bor koster det 60-70 kroner. Endret 22. mai 2005 av svamp Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe jepp det er det geniale med peppes de har pizza buffe men det er bare på dagtid nå tror jeg.. Billig og man kan virkelig spise mye og hehe... Men både peppes og dollys er generellt dyre... Gjelder å finne en fin uavhengig pizza resturant.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Når jeg tenker meg om kan det hende at spis-så-mye-du-vil kostet 89,- ikke 79,- som skrevet over. Ble litt usikker. Kanskje noen husker dette sikkert? (fant ikke noe på peppes.no) Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Når jeg tenker meg om kan det hende at spis-så-mye-du-vil kostet 89,- ikke 79,- som skrevet over. Ble litt usikker. Kanskje noen husker dette sikkert? (fant ikke noe på peppes.no) mener det er 89 nå... er ikke sikker.. Men de kommer vel ikke med pizzaer til bordet til dere sier stop? Sist jeg spiste det var det et stort bord hvor de kontinuerlig "fyllte på" med pizzaer som alle med buffe kunne gå å forsyne seg ved. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 mener det er 89 nå... er ikke sikker.. Men de kommer vel ikke med pizzaer til bordet til dere sier stop? Sist jeg spiste det var det et stort bord hvor de kontinuerlig "fyllte på" med pizzaer som alle med buffe kunne gå å forsyne seg ved. Ok. De kommer ikke med pizzaer til bordet nei. Har dem liggende i butikken der alle med buffet kan ta, og folk som kjøper enkelte stykker også får fra. I alle fall på Sandvika Stortsenter, der utsalgsstedet ligger åpent, og ikke inne i egne lokaler. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Herregud! 44 kroner før 0,8, det betyr at du får den siste halvparten til ti kroner. Det står gjerne skilt på bordet med dette super-tilbudet. Kjøper alltid det på peppes, synes det er billig jeg... Og klart Nachos koster, du er på en norsk "billig-restaurant". Tyve minutter er da heller ikke lenge å vente, ville vært mer mistenksom om den hadde vært der på fem. (Da ville jeg mistenkt microovner etc). Det tar litt tid å både steke og lege på det dere skulle ha på pizzaen vet du... Buffee-greiene på Peppes koster ca nitti kroner. Er det andre som også spiser så mye de vil, så står det vel gjerne på et bufeebord. Er dere de eneste skal du se du får den på bordet. Min erfaring. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Har dere aldri vært på restaurant før? Restaurant er dyrt. At dere ikke visste forskjellen på Visa og Visa Electron er faen ikke Peppes Pizza sin skyld... Endret 22. mai 2005 av @kd Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Peppes er verdens beste restaurant! Bare posotive erfaringer på meg. Litt dyrt, men til gjengjeld finner du ingen andre pizza som smaker like godt som på peppes! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvorfor klage på Norges beste pizza? Spiste seneste Peppes i går. Det er ufattelig godt. Jeg bestiller large, og spiser som regel det meste opp. Pizzaen er ikke liten - det kan du ikke si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå