papandrakis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 da jeg starter med cd'n i, hender det att maskinen låser seg der jeg skal velge patrisjoner. det hender jeg kommer forbi den, og da låser den seg på 20% under formatering. andre ganger gjør den unna formateringen (100%) på ett sekund, med feilmelding om att det er feil på disken, eller annen maskinvare. men var litt "heldigere" under siste forsøk, da jeg kom til 11% med å "kopiere installasjonsfilene", om jeg ikke husker helt feil. noen som har forslag på løsning? selv mistenker jeg harddisken her er systemet: shuttle SN25P barebone s939 p-type nforce4, 2x pci-x, GbLAN, 350W - Nec dvd recorder ND-3540A IDE black - Western Digital Caviar 200GB SATA 8mb 7200RPM - corsair value pc3200 DDR-DIMM 1024MB - Microsoft digital keyboard - razer diamondback magma optisk mus - AMD athlon 64 3500+ 2.2ghz socket 939 - Gainward GeForce 6600GT 256MB pci-e - NEC 17" LCD multisync alt kjøpt på komplett.no håper på hjelp! Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Vil tru det er disken, iogmed at når windowscden loader, så legger den seg inn på disken så den kan kjøres derifra. Prøv med en annen disk i systemet. Er det noe gerent så bytter du WD disken ( har hatt 2stk 200gb wd disker, begge ble ødelagt sto i stua ) Fikk bytta til seagate og nå fungerer alt herligt Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jepp. Prøv og bytte til en annen harddisk, å legg windows inn på den. Lenke til kommentar
papandrakis Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 takk for rask respons. har sjekket litt rundt, og det ser ut til att wester digital caviar 200GB har det med å gå i stykker. er visst ikke alene med det problemet.. får vel returnere den da. og håpe på att neste disk fungerer bedre. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Prøv en bootdisk og formater disken før du begynner med reinstall av Windows. Jeg har også hatt visse problemer med feil under innstallasjon over en eksiterende Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå