Gå til innhold

Ny musematte til spilling, hvilken?

Anbefalte innlegg

War: 0 friksjon!!!???

Har du passe på å vatre PC-bordet? Det kan være skummelt å våkne av at musen ramler ned fra bordet midt på natten!

:D

det er hullmønster ting den glir på, dvs 40% berøring i forhold til glatt fast matte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
War: 0 friksjon!!!???

Har du passe på å vatre PC-bordet? Det kan være skummelt å våkne av at musen ramler ned fra bordet midt på natten!

:D

det er hullmønster ting den glir på, dvs 40% berøring i forhold til glatt fast matte

Jess, og ikke bare gir det mindre friksjon, men hullmønsteret er også uslitelig. (Les omtalen på gamer.no om du ikke tror det.)

Lenke til kommentar

har hatt ratpad og var fornøyd med denne til jeg kom over func1030

denne var min favoritt til Steelpad S&S pro SK kom denne med overflatespray fra microplex gjør at selv min tunge mx1000 glir lett :thumbup:

trøbbelet er vel at jeg ofte blir sitting duck i skytepill selvom mus og matte er av beste type :p

edit LEIF

Endret av DDFC
Lenke til kommentar

At man trenger skates ved bruk av Qpad er rett og slett sludder!

Jeg har nettopp fått min Qpad og den (musen) glir som bare pokker uten skates eller noe..

Qpad er genialt..eneste som er litt dumt er at den er så sinnsykt svær. Greit nok, jeg kjøpte Qpad pga at jeg trengte større matte en Func'en min...men Qpad er så stor at jeg har problemer med å få tastaturet rett foran pc'en. Men men..er jo i grunnen bare et luksusproblem det med størrelsen.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...