Dahl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Sakset fra Bigboys.com: "A cat is caught up in a tree for hours. A fire fighter comes to save the cat and during the rescue attempt the cat falls over 5 stories, lands on his feet, and decides to try again." Enjoy. http://www.big-boys.com/articles/catfalls1.html Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 De spoiler alt for mye i teskten under navnet på bigboys.com. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Lol :!: idiot katt Ditto..! :!: Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) ms antispyware poppa opp når eg gikk inn på siden (Blocked) StartUp mlkbjne.exe (mlkbjne.exe) Edit: Nå prøver den å bytte startside til ne*dedware.c*m Endret 22. mai 2005 av galaxee Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Du gikk vel inn på en av linkene i reklamenpå bigboys... Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ms antispyware poppa opp når eg gikk inn på siden (Blocked) StartUp mlkbjne.exe (mlkbjne.exe) Edit: Nå prøver den å bytte startside til ne*dedware.c*m Bruker du Firefox? Hvis ikke: Firefox for teh win! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 host http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=307724 Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Du gikk vel inn på en av linkene i reklamenpå bigboys... nei gikk ikke inn på noen linker... Ms antiviruset har poppa opp i noen dager nå om "Unknow script" det prøver å legge masse dritt i oppstart! heldigvis får eg popup kvar gang det prøver seg Den prøvde og å kjøre en xxxx.CAB fil Edit: er det lovligt å sende ADS på denne måten? Edit2: bruker Firefox nå! lei alle spywares Endret 24. mai 2005 av galaxee Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg sjekker Big-Boys.com hver dag, så jeg har nok sett den der ja! Skulle kanskje vært en tråd eller noe der vi samlet LINKER til sider med filmklipp og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå