Gå til innhold

Når kommer XBOX 360 til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok ikke at prisen blir så lav som 3000 og heller ikke så høy som 8000, men en pris på 4500-5000 er mer enn akseptabel for denne boksen. Mener at INGEn kan forvente at man skal få så mye for mindre enn dette.

 

Men uansett pris så blir den min på release-dagen =)

Lenke til kommentar
Eneste baktanken min med å kjøpe ny konsoll er at jeg først bør kjøpe ny tv. Bør jo ha en HDTV for å få fullt utbytte av de nye konsollene!

Ja. Og de som sier at de går får PS3 grunnet at den støtter 1080p og ikke bare 1080i som xbox 360 gjør, har myyye penger. Det har kommet en tv nå som støtter 1080p og den koster 400.000 norske kr. :-)

Ja det kommer nokk til å bli råere på en HDTV, men det er jo ikke slik at 360 ikke støtter det "gamle" systemet, det går nokk unna som donuts i en politibil.

Tror jeg hørte at Xbox 360 har innganger som gjør at du kan sette inn pc skjermen bak.

Lenke til kommentar
Eneste baktanken min med å kjøpe ny konsoll er at jeg først bør kjøpe ny tv. Bør jo ha en HDTV for å få fullt utbytte av de nye konsollene!

Ja. Og de som sier at de går får PS3 grunnet at den støtter 1080p og ikke bare 1080i som xbox 360 gjør, har myyye penger. Det har kommet en tv nå som støtter 1080p og den koster 400.000 norske kr. :-)

det finnes tver med ekte 1080p støtte til 50 000 altså bare så du vet det.. :thumbup:

 

i USA nå så kommer det en 52" mitsubishi med 1080p støtte til 24,000 omregna til nkr. :ohmy:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at den kommer i oktober 20 oktober. Den kommer til å koste noe med 3 tusen. Eller 4 tusen

Håper det. :thumbup:

Men tror ikke den kommer før sent november eller (relativt) tidlig desember.

X-box 360 kommer til og koste en del i begynnelsen ja, men jeg husker når X-box kom ut med sin første, da kostet den 4000spenn og ca. ett år senere kjøpte jeg meg X-box for 1500spenn med to spill og to kontroller :D Så hvis man har litt god tolmodighet kan man få kjøpt den til en billig penge :yes:

 

 

By the way: så at noen hadde lest at den kom til og ligge på 7-8000 spenn, tror det er 1 til 100000000000000000000 sansje for at den kommer til og koste så mye :nei:

Lenke til kommentar

Da Xbox kom ut i Norge i 2002, betalte jeg 4500 kr ved launch. Noen måneder etter gikk prisen drastisk ned til 3000, og Microsoft ga 2 valgfrie spill og en kontroll til de som betalte dyre dommer ved lansering for å kompensere prisnedgangen. Microsoft har gjentatte ganger sagt at de ikke kommer til å gjøre en slik tabbe" en gang til. Derfor tipper jeg en pris mellom 3000-3500 ved lansering av Xbox 360.

 

Redigert på grunn av diverse skrivefeil.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...