Gå til innhold

Når kommer XBOX 360 til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror denne blir vel så rå som PS3!

Hørt at PS3 blir 3x så rask / bra som Xbox 360 :roll: (rykter på jobben)

Rent maskinvare-messig, er PS3 ca. dobbelt så rask som Xbox 360. Men det blir selvfølgelig opptill utviklerne å lage spill som ser bra ut, på begge konsollene...

Lenke til kommentar

Tror at vi skal holde ps3 vs. xbox360 i en noen andre tråder her...

 

MEN:

Jeg har en følelse på at denne kommer FØR jul, og gjerne en stund før, for å rekke jule salget (betyr GULL) for de fleste bedriter å være i gang til julesalget. Så jeg tipper på at den kommer i November. Prisen vil jeg tro kommer på ca 4000 (3999). Kanskje litt dyrt?? kanskje ikke... men jeg skal i allefall legge til side litt spenn hver mnd, slik at jeg kan hente denne på release dagen sammen med 2-3 spill og 4 kontrollere:)

 

Damn jeg gleder meg:)

Lenke til kommentar
Tror at vi skal holde ps3 vs. xbox360 i en noen andre tråder her...

 

MEN:

Jeg har en følelse på at denne kommer FØR jul, og gjerne en stund før, for å rekke jule salget (betyr GULL) for de fleste bedriter å være i gang til julesalget. Så jeg tipper på at den kommer i November. Prisen vil jeg tro kommer på ca 4000 (3999). Kanskje litt dyrt?? kanskje ikke... men jeg skal i allefall legge til side litt spenn hver mnd, slik at jeg kan hente denne på release dagen sammen med 2-3 spill og 4 kontrollere:)

 

Damn jeg gleder meg:)

Tidligere erfaringer sier jo at den vil bli langt dyrere.

399$ den skal retaile for i USA? (Mener iallfall å ha lest det)

Da sier mann 399 kroner. Ganger dette med 10. Og legger på 500 til 1000 for norsk pris.

 

Edit: Hehe. Byttet fra £ til $ :blush:

Edit2: Glemte å bytte fra £ til $ :blush::blush:

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

si 5000 spenn da? og med litt priskrig i el-bransjen så lander den vel på 4500 etter 1 uke. Til sammenlignings å ble Nintendo DS solgt med underskudd i de fleste EL-butikker.

 

Men hva vet vel jeg?? hehe:) kjøper den til 6000 spenn også om den kommer til å koste det.

Lenke til kommentar
si 5000 spenn da? og med litt priskrig i el-bransjen så lander den vel på 4500 etter 1 uke. Til sammenlignings å ble Nintendo DS solgt med underskudd i de fleste EL-butikker.

 

Men hva vet vel jeg?? hehe:) kjøper den til 6000 spenn også om den kommer til å koste det.

Begynner nok rundt 4500,- til 5000,- tror jeg. Men som du sier, så blir det nok konkurranse i el-butikkene. Dessuten kommer jo PS3 ikke så ALT for lenge etter, så prisen vil nok dale ganske fort.

Men det driter jeg i. Skal ha den med EN gang. Koste hva det koste vil. :yes:

Lenke til kommentar
si 5000 spenn da? og med litt priskrig i el-bransjen så lander den vel på 4500 etter 1 uke. Til sammenlignings å ble Nintendo DS solgt med underskudd i de fleste EL-butikker.

 

Men hva vet vel jeg?? hehe:) kjøper den til 6000 spenn også om den kommer til å koste det.

Begynner nok rundt 4500,- til 5000,- tror jeg. Men som du sier, så blir det nok konkurranse i el-butikkene. Dessuten kommer jo PS3 ikke så ALT for lenge etter, så prisen vil nok dale ganske fort.

Men det driter jeg i. Skal ha den med EN gang. Koste hva det koste vil. :yes:

Ligge i kø utenfor den lokale Elkjøp-shappa, bare for å få bekreftet at de ikke får den på dagen!

 

Arrrgh! Bestiller helder fra nettet!

Lenke til kommentar
Tror nok at de fleste el-sjapper gjør ABSOLUTT hva de kan for å ha disse inne på release-dagen. Innkludert elkjøp. er mye penger å hente i slike releaser ja:)

Tsja.. Tok tid før de fikk Xbox, tok tid før de fikk PsTwo, og DS kom vell noen uker etter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...