brekkjern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hei har anskafet meg en 3Com ADSL Wireless 11g Firewall Router ADSL modem, 802.11g 54 Mbps, WPA for å spare meg for mange ledninger å adaptere. får kontakt med den fra pc`en å har lakt inn den siste firmware. har en d.link trådløs pci kort. men kommer ikke inn på net i det helle tat?? her det noen som kan hjelpe meg der Lenke til kommentar
henny Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvilke dlink kort har du? Oppgi mer spes. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 her det noen som kan hjelpe meg der har du satt den opp med korrekte verdier da? Det er ikke plugg and play med ADSL-modemer du kjøper selv. Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 det er et d-link airplus dwl-g520 wireless pci kort. ja vet at det ikke er noe plug and play. men nå har jeg sitti i 2 dager å prøvd å få det til å gå. får kontakt med 3com`en gjenom d-link korte. å får lakt inn de forskelige data`en som jeg har fått lest meg til. men nei da Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Åssen internettlevrandør har du? Trolig må modembiten settes opp spesifikt for den levrandøren du bruker. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Prøv og sjekk om ting virker med kabel, får lakt inn de forskelige data`en som jeg har fått lest meg til. men nei da Funker det når du kobler til med kabel da? Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 telenor adsl er det jeg har. funker ikke med kabel eller Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje du får noen svar her, eller her ? Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei du må sette vp/vc verdier for at du skal komme på nett. Les kommentarene fra andre brukere på http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300716&cks=SER Jeg har selv samme modemet og det fungerer veldig fint, slet selv å komme på nett i starten. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 vpi/vci for Telenor er enten 8/35 eller 0/100. Du skal så bruke en PPPoE oppkobling der du bruker [email protected] og passordet du har fått fra Telenor.. Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 ja da var jeg oppe satte encapsulation til LLC å vp/ve til 8/35 å da ble jeg en glad man her har siti noen dager nå. men jag må få take ale samen som har lakt inn kloke ord i denne tråden. det har hjelpet meg mye. så da får jeg bare ønske ale en god kveld mvh brekkjern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå