Gunfreak Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 noen andre en meg som spiller det. quote'r meg selv fra en annen tråd for noen dager siden da kjøpte jeg imperial glory i dag og har spillt det en del timer, og må si det er veldig kult, er mye mer politisk og diplomatisk en total war, har spillt i 5 timer i dag og bare vert i 4 slag, 1 båt slag og 3 land slag, slagene blir ikke så store de største jeg hadde var mine 200 mot danmarks 360, og fra hva jeg har lest blir de største slagene ikke større en 2000 til sammen, altså 1000 på hver side. nå har jeg spill en del mer, sikert 20 timer eller mer, og må si det er gøy, kunne seff ønske de hadde gjort mer ut av slagene, men alt i alt er det gøy, tar lang tid å spille, er fremdeles på første spill, og har som sagt spillt over 20 timer og der er minst 1-2 timer igjen før tiden er ute. spillet jeg vil samenligene det mest med er nok total war spillene. men det er veldig mye mer diplomatisk, og utrolig gøy med sjø slag, har enda ikke fått de værste skipene enda(ship of the line) men har en del frigats og slopps. tech-threet er komplisert og tar lang tid å komme seg igjenom, det er 3 eraer som du skal gjonnom og du må gjøre alle opppgraderinger i en era for å komme videre, dette er ting som mat og råvare produksion. til infanteri og artileri, til deplomati og handel. man har også quest oppe i alt dette som funker ca. slik: når du har gjort en spesefik oppgradering får du plutselig en meldig om at dette eller dette queste har blitt tilgjenlig, man har alt fra å finne rosetta steinen til å blir hersker over havet, i vært quest er det visse ting man må gjøre det kan være ganske simple ting som ha 5000 i gull 5000 i råvarer og ha 3 båter osv. til mer kompliserte ting som ha 5 handels ruter til lands og 2 spesefike sjø ruter til feks. roma og alexandria. når man har greid et quest får man en premie, dette han være gratis oppgradering av militære byggninger og manskap til handels blokade av en av findene dine. more too come Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hørte noe rykter om at multiplayeren er tilsvarende TW spillene, altså kun enkeltslag, vet du om dette stemmer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 tror det var slik ja, har ikke spillt på nettet eller skjekka manualen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 spillte et veldig kult historical battle, jeg tror jeg var egypt, og jeg var mot Napolion/Frankrike, jeg skulle holde noen byggninger oppe på en liten høyde i ørkenen, nesten hele hæren min bestod av mele cavaleri, de enste tingene jeg hadde som brukte krutt var 2 mortars, 1 12pound kanon, o 3 units med muskiterer. mot frank rikse sin her som besto nesten bare av grenaders og andre ting, når slaget starta satte jeg mine 3 units med muskiterer inn i byggningene på høyde, med de 3 artileri unitsene rundt, det var mektig gøy å se franskmennene slite oppover bakken men folka mine i byggningene skøyt den, og artileriet bomba dem, imens sendte jeg hestene mine fra høyre og ventre flanke og tok frankrikest artileri Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hm, jeg prøvde å laste ned demoen, men hver gang, så kræsje pc-en min når jeg var over 10%.. Og jeg kjører et slikt prinsipp at hvis slike ting ikke virker som det skal, skal ikke produsenten tjene på heller.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 demoen kræsja for meg også, men spillet har ikke gjort det en eneste gang på snart 30 timer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå