ELR Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det slik at når jeg velger f.eks. skrivebord 2, så er det ikke bare bakgrunnen som blir ny, men også programmene som ligger på panelet? Nå er det slik at selv om jeg bytter skrivebord så ligger alle vinduene nede på linjen, vil gjerne at de også er bundet til skrivebordet de er satt opp i. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror det er mer nyttig om du skriver hva slags skrivebordsmiljø du bruker (GNOME, KDE, XFCE o.s.v) enn distro. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Oj, beklager, glemte det. Bruker KDE på Fedora Core 3. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 KDE er så vidt jeg vet sånn. Gnome er ikke sånn Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan lett deaktivere det i KDE. Gå til Control Center. Velg Desktop > Taskbar. Skru av "Show windows from all desktops". Lenke til kommentar
ELR Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Du kan lett deaktivere det i KDE. Gå til Control Center. Velg Desktop > Taskbar. Skru av "Show windows from all desktops". Takker og bukker!!! Det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå