Crismann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei. Får ikke sendt e-post, og jeg skjønner ikke hvorfor Får denne feilmeldingen... Meldingen kan ikke sendes fordi en av mottakerne bla avvist av serveren. Den avviste e-postadressen er mitt [email protected]. Emne 'Hallo', Konto: 'pop.powertech.no', Server: 'smtp.powertech.no', Protokoll: SMTP, Svar fra server: '554 <mitt [email protected]>: Recipient address rejected: Relay access denied', Port: 25, Sikker (SSL): Nei, Serverfeil: 554, Feilkode: 0x800CCC79 Har byttet e-post med "mitt navn"- til info. Håper noen kan hjelpe! TAKK FOR HJELPEN Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvilket epostprogram bruker du? Jeg vil tippe at adressen til smtp-serveren er gal, såfremt du har internett fra start/powertech. prøv med smtp.dininternettleverandør.no og se om det går bedre. telenor sin er smtp.online.no Håper det var til hjelp.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 er nok smtp serveren som er feil ja.. prøv det som bragoon sa.. (smtp.dininternettleverandør.no) f.eks: smtp.bluecom.no, smtp.online.no (er vel telenor..) Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kan få 'we do not relay' eller tilsvarende hvis du ikke bruker samme e-mail(sender) og linje leverandør. Lenke til kommentar
Crismann Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for svar! Men hvor er det jeg forandrer disse instillingene mvh Christian Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Takk for svar!Men hvor er det jeg forandrer disse instillingene mvh Christian hvilket program bruker du? er på e-post konto innstillingene.. Endret 22. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Crismann Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg bruker outlook express, har bredbånd fra tele2..... mvh Christian Lenke til kommentar
Crismann Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for hjelpen, nå fungerer det. Var nok i forb. med bytte til bredbånd fra Tele2 det ble problemer... mvh Christian Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tipper du forandrer det på Tools-> E-mail acconts eller noe i den duren (bruker ikke outlook express selv). Skal ikke være vanskelig å finne... din smtp-server blir da sikkert smtp.tele2.no eller mail.tele2.no...dette står helt sikkert på tele2 sine nettsider en plass. Lenke til kommentar
Crismann Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Glemte å si at det var html-instillinger som dere sa ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå