LWSR54 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 har installiert min HK nytt og den finner ingen PCi slott...verken min lydkort eller dratlose netverkskort.... har flashed bios og oppdatieret driverne men den finner fortsatt ikke den nye hardware . noen som vet hva som er feilen..takk Lenke til kommentar
pr0xy b0mb3r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei Er en nettverksdriver jeg heller ikke finner. Men funker fint uansett.. Hvilket operativsystem kjører du? Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) win xp pro...problemet er at hk ikke finer noen hw i de pci slotts.verken lydkort eller modem Endret 22. mai 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hat du lagt inn chipset drivere? Tipper det er det som er problemet... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ta ut alle PCI kortene , Sett kun lydkortet i slot 4 (den over den oransje) . Se om det detekteres . Hvordan PSU har du ? noen med svak PSU i forumet hos MSI hadde problemer med deteksjon av audigy 2zs pci kort intill den ble byttet til noe bedre. Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) jeg har en thermaltake coolermaster 560 watt ..... har tatt ut alle pci kort og satt lydkort i nest nederste øver oransje slott ( audigy 2zs ) men den finner ikke den når jeg laster in driverne , det kommer heller ikke den hardwarewizzard opp med "new hardware detected" på cdn følger det med en god del programmer og jeg har installiert nesten alle nå ( mange er unyttig) for å prøve ... Endret 23. mai 2005 av LWSR54 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Det er egentlig et hav av muligheter . Kortslutning av noe ifb med montering , stand-offs mellom kabinett , og kort , kortet står i spenn . Mulig kortet har ligget en stund før du fikk det og er svakt buet , og når du skrur det fast/rett blir det spenn og dårlig kontakt et eller annet sted. Eller rett og slett defekt av andre grunner. Prøv det utenfor kabinettet eller returner det for et nytt . Hos noen få har det vært for dårlig pci-volt fra psu som pci kort trenger for å kjøre uten alt for mye toleranse. Hos andre har det vært retur/bytte som har fikset det. Endret 23. mai 2005 av syar2003 Lenke til kommentar
LWSR54 Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 takk for svarene...kortet er "fukt" som man sier...skal sende den til MSI i retur med en ikke så kjærlig hilsen...3 dager gammelt og kjøpt hos en "MSI" authorizised dealer... holder meg til Abit i fremtiden igjen ( fiksed maskinen igår med ny HK.. abit ) enklere , sikkere , ingen ram problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå