andre_goaaal Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) PC`en fucka når jeg prøver å logge meg inn min brukernavn, det skjedde etter avast ble innstallert.. Hva skal jeg gjøre? Kan ikke formatere siden det er en del viktig ting i harddisk min Endret 22. mai 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 PC`en fucka når jeg prøver å logge meg inn min brukernavn, det skjedde etter avast ble innstallert.. Hva skal jeg gjøre? Kan ikke formatere siden det er en del viktig ting i harddisk min ikke sikkert at det går da men.. prøv og gå innpå Safemode, og se om du klarer og komme deg inn via den.. da kan du jo backupe viktige ting og eventluelt formatere etterpå elns Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvis du har flere brukere på pc'en: Klarer du å logge deg på en av dem? Hvis det ikke går: Gå inn i Safe Mode og prøv å avinstallere Avast. Scan også for spyware/ads med f.eks. Microsoft Antispyware/Adaware/Spybot for å se om det kanskje er det som er problemet. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 sorrt for et teit spørsmål men hvordan kommer jeg inn i safemode? har klart det før, husker ikke åssen og jeg harr bare en konto Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 sorrt for et teit spørsmål men hvordan kommer jeg inn i safemode? har klart det før, husker ikke åssen og jeg harr bare en konto Er ikke et teit spørsmål det. Du gjør følgende: Når pc'en starter trykker du F8 mange ganger, så kommer du til en svart skjerm med noen alternativer. Resten klarer du vell selv. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hvis ikke F8 går så prøv F5.. ikke alle pc'er som det funker med F8 på... når det kommer opp rabbel, bare trykk safe mode (sikkerhetsmodus) helt øverst Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kommer inn safe mode og det funker bra. Skal fikse noe, digg at jeg har to pc slik jeg kan overføre filene.. Tusen takk skal du ha Mvh André Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå