ken8 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei, min brors bærbare har begynnt å oppføre seg rart. For noen uker siden fikk den bluescreen og slo seg av. Nå får den bluescreen med en gang den booter opp i windows og skrur seg av. Rekker aldri å lese hva som står. Jeg mistenker at det er HD det er noe feil med. Har kjørt memtest86 nå og fant ingen feil der. Pc'en er Dell Inspiron 8600 med 60gig 7200rpm, winxx pro (hvis det har noe å si) Holder det å legge inn winxp på nytt og kjøre scandisk? Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du prøvd å starte opp i sikkerhetsmode? Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Det hadde jeg faktisk helt glemt...Skal gjøre det, så får vi se om det hjelper. Takker for raskt svar. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvilket merke harddisk er det ? noen har vell egene diagnose program, aka seatool (tror det er det seagate sitt program heter). Antar at du må in i Windows før du kan bruke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå