Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Jeg har nå reinstallert windows xp, men alle de gamle filene er der fortsatt. dette skjedde en annen gang jeg prøvde og. Jeg har prøvd å reinstallere 3 ganger men alle filene er der uansett. På toppen av alt er det ikke uninstall i alle mappene til spillene Hvordan reinstallere og ta vekk gamle filer Lenke til kommentar
knert Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 formatere? eller har du 2 partisjoner og de gamle filene er på den andre partisjonen? feilpost btw Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 jeg visste ikke hvilken kategori jeg skulle legge det i. jeg tok ny installasjon også kommer det ikke noe om jeg vil formatere eller ikke Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Joda det er der, bare du må åpne øyne dine og lese istedet for å anta hva du skal trykke på. Alltid valg mellom nyinstallasjon på nytt sted, reparering eller formatering. Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror problemet ditt er at du ikke har satt pcen til å starte fra cdrom i bios, får så å starte fra windows disken. Tror du bare har satt i windows disken når du var i den game windows instalasjonen din får å starte derfra, da får du ikke formatert. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Ok, får teste det da Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 det funker ikke....det står den trenger filer som ligger på pc'en...men jeg har jo orginal cd og alt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Fl@meboy: Om du får vite at det er feilpost så kan du rapportere det på rapporter-knappen så skal posten bli flyttet. Jeg flytter den uansett fra "Annet om hardware" til "Programvare". Det du trenger av filer utenom Windows CDen er drivere, og evt programvare du ønsker å legge inn. Hva er det Windows spør etter da? Endret 22. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har windows xp pro. Jeg har driver cd'er. Det står at jeg trenger filer som ligger på dataen men det er ikke sant;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå