kristiansandnes Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei Jeg har hatt min shuttle i 4 måneder snart.. Problemet er at "hovedvifta" som skal sende ut varm luft og sende inn kald luft bråker veldig (i mine ører). Noen andre som har gjort noe med dette problemet og kjøpt seg en ny, mer stillegående vifte? Takker for svar! Hilsen kristian Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hovedvifta? hvilken vifte er det snakk om? Viften i fronten , bak eller cpuviften? Endret 22. mai 2005 av suprsid Lenke til kommentar
kristiansandnes Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 I denne er det bare en vifte og det er den som sitter bak. Den skal fungere som vifte for hele kabinettet og prossesoren. (Kjøleribbe som kommer fra viftesystemet, den kjøler cpu) Lenke til kommentar
kristiansandnes Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 kanskje dette bildet hjelper til med å forklare: http://www.ixbt.com/mainboard/images/bareb...g2-back-3-4.jpg Den store "grillen" rett under klistremerke med seirenummer. Det er denne vifta jeg skal bytte ut Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg fikk ikke fram noe bilde på den linken... kanskje det er bare er meg........... Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Trykk enter på url'en når du har trykka på den linken hans. Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 120mm vifte med 80mm -> 120mm vifteadapter i bakkant av boksen for bedre og lydløs kjøling. Kan anbefale Papst 120mm 18dB. Har samme Shuttle som deg og bruker den vifta selv. Den kjøler bedre enn originalvifta uten å lage en lyd, samtidig som den støvsuger omgivelsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå