amilost Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Problemet er løst Hei! Jeg trenger alvorlig hjelp. Det er mange funksjoner og programmer i XP som ikke er mulig å få opnet i XP (Pro) T.d. Notisblokk, paint, brukerkontoer, diskdefragmentering... Det virker som om programmene må kjøres fra administrator og jeg har alltid vert administrator så plutselig er jeg ikke admin for pc'n lenger. Jeg beskylder Automatiske oppdateringer for å ligge bak grunnen til det her. PS: Dette har hendt meg før, da formaterte jeg hele pc'n. Så nå har jeg lagt inn alt på nytt og det skjer igjen Setter stor pris på alle som hjelper meg ut av problemet, takk. Endret 22. mai 2005 av amilost Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje du kan prøve systemgjenoppretning? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 kan du ikke installere verktøy og tilbehør fra installasjons cd'en: " Installere valgfrie Windows-komponenter ". jeg har gjørt dette før ! Lenke til kommentar
amilost Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 kan du ikke installere verktøy og tilbehør fra installasjons cd'en: " Installere valgfrie Windows-komponenter ". jeg har gjørt dette før ! Prøvde det men det gikk ikke: Hvordan får jeg endret den admin kontoen når jeg ikke kommer meg innpå "Brukerkontoer" ? Lenke til kommentar
amilost Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje du kan prøve systemgjenoppretning? Gjennopprettet til dagen før jeg la inn service pack 2. Nå funker pc'n igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå