pr0xy H4xx0r Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beautiful Day uten tvil Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 "Sunday bloody sunday" er min favoritt!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vice: Kan du begrunne hvorfor det skulle være noe av det svakeste U2 har prestert? Kanskje først og fremst fordi den har tildels ubehagelig store likheter med a-ha's "The Sun Always Shines on TV" og dermed innehar null og niks av originalitet og nyskaping. En låt også hvor den gode melodien vi er vant med fra mange av U2's låter, er byttet ut med et tildels intetsigende teppe av sammenblandet gitarstøy. Selve versene har dog noen gode kvaliteter men blir fullstendig nedkjørt av det mildt sagt masete refrenget. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Favorittene er vel "With or without you" og "Pride". Praktfulle sanger. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 "Beautiful Day" eller "With Or Without You" Der er jeg helt enig!de to var de første sangene jeg tenkte på da jeg så tråden! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg liker "Elevation" ganske godt. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Favorittene er vel "With or without you" og "Pride". Praktfulle sanger. Kan være enig med det.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vice: Kan du begrunne hvorfor det skulle være noe av det svakeste U2 har prestert? Kanskje først og fremst fordi den har tildels ubehagelig store likheter med a-ha's "The Sun Always Shines on TV" og dermed innehar null og niks av originalitet og nyskaping. En låt også hvor den gode melodien vi er vant med fra mange av U2's låter, er byttet ut med et tildels intetsigende teppe av sammenblandet gitarstøy. Selve versene har dog noen gode kvaliteter men blir fullstendig nedkjørt av det mildt sagt masete refrenget. Den er ikke blant mine favoritter, mye av samme grunn som du kommer, men jeg må ha store skylapper på meg for ikke å se at det kanskje er det største de har prestert. Nok om det! Holder fortsatt en knapp på Sunday Bloody Sunday og New Years Day. Den råe og purunge U2-lyden er fengslende... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Pride Where the streets have no names Party Girl Sunday bloody Sunday New Years Day Syns de var bedre i gamle dager. Glemmer aldri konserten som ble spilt på radio 1990 fra Dublin Lenke til kommentar
icer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 With or Without You Beautiful Day Still Haven't Found What I'm Looking For One Elevation Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Beautiful day og Sunday, bloody sunday. Endret 25. mai 2005 av MacManus Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Beautiful Day Sunday Bloody Sunday Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 vanskelig å si hva som er dems beste sang når alle sangene suger Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 To av de beste er One og Pride . Men de har flere gode låter som Beautiful Day og So cruel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå