Dromle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har akkurat installert min første server med windows 2003 server standard x64-edition og ser at Microsoft har gjort en god jobb med å få laget drivere til mange odde enheter og at alt virker med en gang uten å måtte installere noen ekstra drivere som jeg må i 32-bitsutgaven. Men er det noen som har erfaring med å installere drivere som bare er 32-bits på en 64-bits windowsplattform, og hvordan dette påvirker stabiliteten? Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 I følge informasjon jeg har fått fra Microsoft så vil ikke 64-bits utgaven av Windows (verken XP eller 2003) godta 32-bits drivere. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det stemmer Roac, Windows X-64 Vil ikke støtte Windows 32bit drivere. Jeg har foreløpig ikke lagt inn windows 64, jeg formaterte og la inn 32bit igjen, pga. akkurat drivere. Dette var da 64 var nytt. Nå er det ingen fare å legge inn Windows x-64, de fleste har vel lagt ut drivere nå Forhåpentlivis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå