sir-alex Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei, jeg har nettopp fått noen livebilder fra en kompis av Nokia N70, N90 og N91,, tenkte kansje det var litt interesse får å se di Nokia N70: Nokia N 90: Nokia n91: Enjoy the pics Hvis det er interesse for flere bilder av disse mobilen, send meg en PM så sender jeg flere Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Eller du kan bare gi oss linken til der de ligger på nettet. Eller kanskje jeg skal gjøre det??? Ja jeg tror jeg gjør det.... Syntes det er litt dårig gjort å ta kreditten for noe mobilbladet.dk har gjort. http://mobilbladet.dk/modules.php?op=modlo...topic=3&catid=4 Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Takker for detektivarbeidet Sjefern Som jeg har sagt til deg før (sir-alex): Om du finner fine live-bilder på internett av en mobil så link til siden. Ikke legg de frem bilde for bilde med fjernet merking. Du får ikke noen form for respekt av å legge ut live bilder, så om du bare vil være hyggelig å hjelpe så linker du til siden. Dette har blitt nevnt til deg før. Denne tråden stenges, og man spaserer nærmere og nærmere en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg