Øystein.F. Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Quantic Dream og Atari gjer sitt beste for å redefinere eventyrsjangeren med det som kanskje kan bli eit av tidenes beste eventyrspel. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 fahrenheit virker veldig spennende. kan nok fort bli ein kjempe suksess dette. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det er eit svakt støyfilter over heilt spelet, mykje i same stil som Silent Hill. Skrivefeil? Spennande spel. Kan fort bli ein suksess som ttt sa. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Etter å ha prøvd dette på E3 er det helt klart blitt et av de spillen jeg gleder meg mest til. Var definitivt et av de aller største høydepunktene på messen for min del. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Grafikken var så som så, men jeg håper jeg igjen kan sette meg med et adventure spill og faktisk fullføre det. Har vært alt for mye dritt innen den sjangeren i det siste. Bring back Sierra & LucasArts! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg