Gå til innhold

XFX GeForce 6600 GT driverproblemer

Anbefalte innlegg

Før jeg kjøpte kortet gikk alt smooth(bortsett fra at jeg måtte legge ned pc'n for at vifta på det gamle skjermkortet skulle funke), og nå med det nye så kræsjer det stadig vekk. Noen ganger kommer blåskjerm som sier feilen ligger hos skjermkort driveren(nv4_disp.dll), eller så fryser bare hele pc'n.

Her er pc-spesifikasjonene mine:

Systeminformasjon

Prosessor: AMD Athlon XP 2700+

Operativsystem: Windows XP (SP 1)

DirectX-versjon: 9.0 eller høyere

Grafikkkortinformasjon

Skjermprosessor: GeForce 6600 GT

VideoBIOS-versjon: 5.43.02.36

IRQ: 11

Busstype: AGP 8X

Kortminne: 128MB

ForceWare-versjon: 71.89

Type TV-dekoder: Integrert i NVIDIA

Jeg har prøvd med forrige driver versjon også. Er det noe vits å prøve lengre tilbake?

Hvor kan problemet ligge? Jeg har hatt kortet kanskje 4 måneder nå, og i begynnelsen gikk det relativt greit, men nå kræsjer det bare oftere og oftere. Veldig kjipt siden jeg er en aktiv BFV spiller...

Endret av need4sms
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har samme problemet som deg kjøpte kortet for 1 månede siden og spillte bare cs 1.6 ingen andre spill. men så her om dagen skulle jeg spille painkiller og da klikker pcen skjermen blir svart og lama på skjermen lyser ikke grønnt lenger men gult, og da hjelper bare en ting "reboot knappen" ingen av nye spill fungerer . dvs jeg kommer med i menyen til spillet men når jeg trykker play så fryser den. og idag testa jeg noe med powerpoint som fikk meg inn i spillet i 5 sekunder og da skjedde det samme. samme skjer med C&C Generals. hadde ingen problemer med radeon 9600

vær så snill hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...