Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hei! Topic sier det meste, jeg sliter med svak lyd og til tider skurring i mine hodetelefoner når jeg kobler de rett i lydkortet mitt.. jeg har ett innebyg lydkort i hovedkortet (det er ett EPoX EP-8RDA6+PRO forøvrig) Hadde akkuratt det samme problemet med ett PCI lydkort (husker ikke merke) Kan det være hodetelefonene mine? de låter som f**n på forsterkeren min.. Hodetelefonene er av typen, BeyerDynamic DT131 Takker for svar, Mvh Mammuten Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alså låter de bra på forsteren? Du kan jo prøve å kjøre headsettet via forsterkeren å i lydkortet, det løser i alle fall den svake lyden. Skurringa vet jeg ikke, sikker på at du ikke har sprengt høytalerne? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Last ned de nyeste lyd driverene til hk ditt.Du kan godt velge Unified drivers(alle drivere til ditt hk),eller du kan velge bare audio driver. http://www.epox.com/USA/downloads.asp?clas...EP-8RDA6plusPRO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå