Blodpudding Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ligger installeringsprogrammet en eller annen plass på nettet? Det er et eller annet så gjør at jeg ikke klarer å bruke RASPPOE, når jeg prøver å logge meg på nettet med brukernavn og passord, så popper en boks opp og sier at jeg har invalid username/and or password. Jeg er helt sikker på at jeg har skrevet rett. Takk! Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og du skriver brukernavnet med @online.no på slutten? Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Duh... Det funka med online.no på slutten, ja. Takk! Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Artig med Telenor. Hvis man får ei ripe i installasjons CD, mister passord eller brukernavn så kommer man ikke på nett.... Hurra! Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Man trenger jo ingen cd for og komme seg på nett med online.no .. Dumeste jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Man trenger jo ingen cd for og komme seg på nett med online.no .. Dumeste jeg noen gang har hørt. Med win98 og gammelt modem så er nok cd enklest. Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 tja, spørs det.. er ikke vannskligere enn og bare opprette en koblig i ie! tar 2min og fikse. Istedet for bruke 1time fra cden Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Så det tar 1 time å komme seg på Telenor ADSL for en vanlig bruker ? Ja ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå