Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Hei. Finnes det en sjel der ute som vet hvordan man pakker ut, eller et program som leser .dmg filer i WINDOWS? har prøvd med de fleste programmer, som : Daemon, ackohol, isobuster, nero, osv. Takker for alle svar Endret 22. mai 2005 av Zer0z Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det finnes et kommando-linje verktøy som lar deg konvertere fra .dmg til .iso. http://vu1tur.eu.org/tools/ Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 jh: Takk for svar, men Gidder du å hjelpe meg med å gjøre det? da jeg ikke er no god på slike kommandolinje verktøy Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jh: Takk for svar, men Gidder du å hjelpe meg med å gjøre det? da jeg ikke er no god på slike kommandolinje verktøy 1. Last ned dmg2iso.exe fra denne siden (win32 binary) 2. For å gjøre det enklest mulig, flytt dmg2iso.exe, og .dmg filen du skal konvertere til denne lokasjonen: C:\ 3. Gå på Start - Kjør, og skriv cmd for å starte kommando-linjen 4. Skriv: cd \ i kommando-linjen 5. Nå som du har .dmg -filen på den samme lokasjonen som dmg2iso.exe, skriv dette i kommando-linjen: dmg2iso.exe filnavn.dmg filnavn.iso - Der du bytter ut "filnavn" med det riktige filnavnet. 6. Den vil konvertere en iso -fil med det navnet du spesifiserte i C:\ Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Takk for guiden, men har noen spørsmål. filen den konveterte ble bar 3mb ? C:\>dmg2iso.exe alfa.dmg alfa.isodmg2iso v0.2c by vu1tur ([email protected]) reading property list...ok found 4 partitions decompressing: partition 0...ok partition 1...ok partition 2...ok partition 3...ok conversion successful og daemon vil fremdeles ikke lese .dmg eller .iso fila. hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Takk for guiden, men har noen spørsmål. filen den konveterte ble bar 3mb ? C:\>dmg2iso.exe alfa.dmg alfa.isodmg2iso v0.2c by vu1tur ([email protected]) reading property list...ok found 4 partitions decompressing: partition 0...ok partition 1...ok partition 2...ok partition 3...ok conversion successful og daemon vil fremdeles ikke lese .dmg eller .iso fila. hva gjør jeg galt? 4213638[/snapback] Jeg heller fikk ikke lest fila jeg konverterte på samma måte som beskrevet,... prøvde da med DEAMON TOOLS... mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå