Neptun_ Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Skjønner ikke hva dere skal med mange katoder, 2 holder da i massevis. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Ikke om man har stooooort kabinett! Dessuten skader det jo ikke akkurat.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Får 4 katoder, 2 invertere og 1 soundcontroll, gleder meg:D Skal blir lyst og fint. Har såpass stort kabinett, og gigantisk vindu. Når jeg så at det var så billig bestilte jeg 4 stykker. Monterer inn alle tenker jeg, så ser jeg hvor lyst det blir! Skal legge inn bilde om noen vil! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Så kommer Porto/eksp gebyr på 150,- Det som stopper meg.... For 4 stk + en inverter kommer prisen på 303,75 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Derfor man alltid sender storbestillinger.. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Får 4 katoder, 2 invertere og 1 soundcontroll, gleder meg:D Skal blir lyst og fint. Har såpass stort kabinett, og gigantisk vindu. Når jeg så at det var så billig bestilte jeg 4 stykker. Monterer inn alle tenker jeg, så ser jeg hvor lyst det blir! Skal legge inn bilde om noen vil! Farge på kadodene? Hvis jeg sender en bestilling, er den aldri under 1000,- Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Derfor man alltid sender storbestillinger.. Jupp, men for min del er det faktisk ikke så viktig med lys i kabinette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå