Gå til innhold

Katoder til 30 spenn hos Microplex!

Anbefalte innlegg

Jeg holder fortsatt en knapp på PCStyling sine! De koster 3kr mindre for et sett med 2stk 30cm rør inkl inverter og bryter og 23kr mindre for et sett 10cm. Og de tar heller ikke mer enn 120kr totalt for porto/eksp/oppkrav uansett hvor mye det veier. Syntes ikke akkurat det er så "knalltilbud" når PCStyling har hatt disse prisene lenge og ettersom jeg har skjønnt (av mail fra Glisevask) er de produsert ved samme fabrikk... Nei, her har nok bare Microplex tatt overpris fra første stund :hmm:

Salgstaktikk? De er jo godt kjent på markedet, og de har masse ting som andre ikke har, så de kan jo ta endel mer enn alle andre, og folk bestiller sikkert katoder derfra i samme slengen, selv om det er billigere på andre steder ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk så påståes nå det motsatte StepOw! Men her er det så mange meninger at man får gjøre hva man selv mener er nødvendig..

Har selv hatt katoder som har brent/eksplodert, og de har som oftes ligget der det har kommet luft rett fra en vifte. Så da skjønner jeg ikke annet enn det er forårsaket av dårlige komponenter fra sunbeam sin side.

Lenke til kommentar
Hva faen? Hvorfor sprenger de? Vil jo ikke ha noe slikt inni pcn min :|

Bare pass på at de er litt avstand mellom de (hvis du har flere), eller setter den ene et sted det ikke er for varmt.

(Jeg "brant" både en av to invertere og en soundcontrol)

EDIT: Nå kjøler jeg den nye soundcontrollern med en 20x20 mm vifte :w00t:

Endret av enoeth
Lenke til kommentar
Så disse prisene blir stående fast? Er dere sikre på dette?

Nei, ikke 100% sikker, men det er det som er beskjeden som er sendt fra microplex ;)

Tror nok de holder seg nede, og hvis du stiger igjen, så er det nok en stund til :hmm:

Lenke til kommentar
Så disse prisene blir stående fast? Er dere sikre på dette?

Nei, ikke 100% sikker, men det er det som er beskjeden som er sendt fra microplex ;)

Tror nok de holder seg nede, og hvis du stiger igjen, så er det nok en stund til :hmm:

Viss jeg stiger? :p

Lenke til kommentar

Prisene stiger ikke ifølge mitt svar fra Espen Faale fra Microplex! :) Før var det jo direkte overprising. Sammenlign med f.eks. 3dfxcool! 89kr for 2 10/20/30cm katoder + inverter! Det vare bare på tide at Microplex satt ned prisene så når jeg får tenkt over det er det ikke et så stort sjokk som jeg trodde.. :p

Lenke til kommentar

Håper du blir fornøyd da. Den soundcontrolleren kan være ekstremt plagsom på LAN hvis noen spiller høy trance musikk. Da blinker det som bare f*#n...Slitsomtå sitte ved siden av.

Heldigvis kan man jo ha mye morro med den da..Sitte i stolen å klappe, mens man ser lyse adlyde klappene dine. Fin måte å lure yngre søsken på også.. ;)

Lenke til kommentar

Er ganske fornøyd med de 4 katodenen, 2 inventorer og sound controlen. jeg fikk i posten i går.

har ganske god kjøling i mitt kabinett. det eneste jeg ikke likte var at jeg måtte stjære ut cd rom deksle for å få inn sound controlen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...