Gå til innhold

Live Bilder Av Sony ericsson K750i!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for fine bilder.

Disse bildene er selvfølgelig ikke tatt fra et annet forum der ute et sted? Tør jeg spørre hvorfor den nederste delen av bildet er fjernet på alle?

Men som sagt. Takk for bilder. Fint om du bruker imageshack.us og legger alle bildene i samme post neste gang.

Lenke til kommentar

Leste her på forumet en tid tilbake så var det snakk om at k750i hadde blått istendefor hvit bakgrunnslys på tastaturet? Noen her som kan bekrefte/avkrefte dette?? Sitter forøvrig med en dummy her og tasta litt og sånn. Kvalitetsmessig er den veldig grei, men trur nok joysticken tar kvelden etter en stund. :roll:

Lenke til kommentar
Leste her på forumet en tid tilbake så var det snakk om at k750i hadde blått istendefor hvit bakgrunnslys på tastaturet? Noen her som kan bekrefte/avkrefte dette?? Sitter forøvrig med en dummy her og tasta litt og sånn. Kvalitetsmessig er den veldig grei, men trur nok joysticken tar kvelden etter en stund. :roll:

Ser vel det av bildene?

Lenke til kommentar
Takk for fine bilder.

Disse bildene er selvfølgelig ikke tatt fra et annet forum der ute et sted? Tør jeg spørre hvorfor den nederste delen av bildet er fjernet på alle?

Men som sagt. Takk for bilder. Fint om du bruker imageshack.us og legger alle bildene i samme post neste gang.

Som sagt Arehei,, jeg fikk disse bildene direkte på mail fra en kompis i går kveld,,og la di ut med en gang,,

Jeg skal personlig ta bilder av K750i,, pga ,,faren min har fått dån, kommer ut noen bilder nå etter helga :thumbup:

Lenke til kommentar

Mens jeg så om jeg kunne finne sir-alex sine bilder på en dansk internettside (syntes det var veldig merkelig at nederste del var kuttet) kom jeg over DENNE brukertesten. Se spesielt på det siste bildet. De andre to var visst tatt i bevegelse så jeg skjønner ikke helt hvorfor han la de ut.

Lenke til kommentar

Takker for detektivarbeidet Sjefern :)

Som jeg har sagt til deg før:

Om du finner fine live-bilder på internett av en mobil så link til siden. Ikke legg de frem bilde for bilde med fjernet merking.

Du får ikke noen form for respekt av å legge ut live bilder, så om du bare vil være hyggelig å hjelpe så linker du til siden. Dette har blitt nevnt til deg før.

Denne tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...