lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker kabinettet mitt som fotstøtte (:! og greide nå for 5 minutter sida å velve det over! Ikke noe virker galt foreløpig.. Eneste som skjedde var at tastaturkabelen datt ut! Er dette ille? Blir litt engstelig for harddisken her.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jeg hadde sjeka at alt av kabler sitter fast og at noe ikke har løsna. mene om den funker så går det nok bra, har lest om folk som har mista de ned trapper uten at noe har død Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Gi det en ekstra sjekk, hvis alt både ser og virker som det skal. Slapp du nok med skrekken. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 En kamerat mista sitt ned fra datapulten, og den pc'en lever i beste velgående den dag i dag. Eneste spor er en stor bulk i kabinettet. Visstnok så restarta den av fallet, ellers gikk alt bra. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror det går bra, er pc`er som har fått værre behandling enn det. Og hvis du ikke merker noe nå, så tror jeg ikke du kommer til å gjøre det senere heller. tåler mer enn vi tror disse skrøpelige og skjøre tingene Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og hva er moralen? Bruk strikkoppheng Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og hva er moralen? Bruk strikkoppheng Da humper den opp og ned i flere minutter etter fallet da. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) ny extrem sport: strikkhopping for harddisker Endret 22. mai 2005 av Spirre Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) haha Disclaimer: ler ikke av at pcn din veltet, men en kommentar lengre opp Endret 22. mai 2005 av gullf1sk Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bruker kabinettet mitt som fotstøtte Er det mulig... Harddisken kan godt ha tatt skade. Slikt merker man sjelden umiddelbart, men over tid. Om lese/skrivehode har vært såvidt borti plata kan små partikler ha løsnet, og prosessen er i gang. Når disse partiklene får sirkulere inne i disken vil flere partikler etterhvert kunne løsne og så får du feil etter en stund. Så får vi en ny tråd på forumet om hvor dårlige disker produsenten lager når du er bitter fordi warez`en har gått åt skogen. Deretter må butikken spandere en ny disk på garanti fordi du ikke kan la PC`en stå i ro slik som en maskin i drift faktisk skal. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ingen fare så lenge skriften ikke er skjev Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Som folk sier, sålenge ikke hardisken er ødelagt, så går det bra. Sjekk at alt fortsatt sitter skikkelig i. Dersom harddisken ikke les/skrev idet den falt, så er det gode sjanser for at dette har gått bra. Bortsett fra harddisken er faktisk hardware veldig robust. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Muffinman: Hadde ikke akkurat planlagt at det skulle velve da! Har forresten enda ikke merka no, så jeg tror nok jeg slapp med skrekken! Takk for respons.. *LeggeSegUnderBordetÅSjekkeOver* Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) På årets TG satt jeg rett foran en som hadde kabinettet 2 meter over bakken. Det veltet og landet på bakken. Utrolig nok så fungerte den helt normalt etterpå, bare en kabinettvifte som doblet rundetiden sin. Endret 22. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Aoch! Hmmm.. De tåler visst mer enn jeg tror da! Lenke til kommentar
Death[]Angel Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hehe.. det er ingenting.. jeg mistet den gamle pcen min en meter rett ned.. det smalt godt... Den levde i 2 år til.. før jeg solgte den ^^ men det va et første generasjons chieftech kabinett og.. Nesten som en volvo Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg er nokså enig med Muffinman. Datautstyr skal stå i ro, og man skal respektere fakta at det er store verdier på spill, samt 230 Volt med i bildet. Men grattis dersom maskina fortsatt lever ! Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) På årets TG satt jeg rett foran en som hadde kabinettet 2 meter over bakken. Det veltet og landet på bakken. Utrolig nok så fungerte den helt normalt etterpå, bare en kabinettvifte som doblet rundetiden sin. Var det ikke en eller annen stakkar som dempet fallet? Burde ha vært regler for hvor høyt du kan sette et kabinett/skjerm på store LAN. Jeg tror jeg ville ha gått i fistel hvis et kabinett dundret i bakken ved siden av meg... Min mening ihvertfall. Wollis EDIT:Skrivefeil Endret 22. mai 2005 av Wollis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå