Gå til innhold

Kabinettet velva.. Er det ille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det går bra, er pc`er som har fått værre behandling enn det. Og hvis du ikke merker noe nå, så tror jeg ikke du kommer til å gjøre det senere heller. tåler mer enn vi tror disse skrøpelige og skjøre tingene ;):tease:

Lenke til kommentar
Bruker kabinettet mitt som fotstøtte

Er det mulig...

Harddisken kan godt ha tatt skade. Slikt merker man sjelden umiddelbart, men over tid. Om lese/skrivehode har vært såvidt borti plata kan små partikler ha løsnet, og prosessen er i gang. Når disse partiklene får sirkulere inne i disken vil flere partikler etterhvert kunne løsne og så får du feil etter en stund.

Så får vi en ny tråd på forumet om hvor dårlige disker produsenten lager når du er bitter fordi warez`en har gått åt skogen. Deretter må butikken spandere en ny disk på garanti fordi du ikke kan la PC`en stå i ro slik som en maskin i drift faktisk skal.

:cry:

Lenke til kommentar

Som folk sier, sålenge ikke hardisken er ødelagt, så går det bra. Sjekk at alt fortsatt sitter skikkelig i. Dersom harddisken ikke les/skrev idet den falt, så er det gode sjanser for at dette har gått bra. Bortsett fra harddisken er faktisk hardware veldig robust.

Lenke til kommentar

På årets TG satt jeg rett foran en som hadde kabinettet 2 meter over bakken. Det veltet og landet på bakken. Utrolig nok så fungerte den helt normalt etterpå, bare en kabinettvifte som doblet rundetiden sin.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
På årets TG satt jeg rett foran en som hadde kabinettet 2 meter over bakken. Det veltet og landet på bakken. Utrolig nok så fungerte den helt normalt etterpå, bare en kabinettvifte som doblet rundetiden sin.

Var det ikke en eller annen stakkar som dempet fallet? Burde ha vært regler for hvor høyt du kan sette et kabinett/skjerm på store LAN. Jeg tror jeg ville ha gått i fistel hvis et kabinett dundret i bakken ved siden av meg...

Min mening ihvertfall.

Wollis :dontgetit:

EDIT:Skrivefeil

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...