sengblom89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg bare lurer litt på hva dere forskjellige folk bruker pc-ene deres til f.eks spilling, musikk, design... Hva det enn nå er fortell! For å gi dere et eksempel på hva jeg bruker min pc til så må jeg vel nevne spilling.. Driver ganske mye med det samt musikk og film... Endret 21. mai 2005 av sengblom89 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Lite til spilling.. Mye til musikk.. Mye til jobbing, mye til MSN! Bruker PCen som media- og kontaktsenter vil jeg nok si.. Edit: Hva med trådstarter da? Endret 21. mai 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Jeg rangerer dem... 1. Kontaktsenter (rippa ordet fra glisevask ja =) 2. Spill 3. Musikk 4. Media generelt 5. Skole/Arbeid 6. Informasjonssøking 7. E-Handel Endret 21. mai 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Musikk, film, msn, spel og internett (nedlasting, informasjon, handle osv) Edit: Ok litt skulearbeid blir det jo og Endret 21. mai 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker aldri PCen min til skolearbeid jeg, for det gjør jeg aldri! Hakke gjort lekser på.. 1.5 år! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1. Musikk 2. MSN 3. Spill -Jar Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hakke gjort lekser på.. 1.5 år! Du er ikke den eneste, blir alltid slik at no skal eg gjøre de, men klarer aldri å ta meg sammen. har ikke gjort dem siden begynnelsen av 9. klasse. Men karakterene er ikke så ille da, har en god del firere. Ellers så er pc'en brukt til: *Musikk *Nettet *Msn *Spilling å litt forskjellig som varierer. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker aldri PCen min til skolearbeid jeg, for det gjør jeg aldri! Hakke gjort lekser på.. 1.5 år! You go girl! Ontopic: 1: Bruker pc'en til å lese om ting jeg luter på, og har til å lære meg nye datarelaterte ting som f.eks litt programering. Forumet seff 2: Counter-Strike:Source . 3: Mirc og msn. 4: Skolearbeid på bærbar. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 1. Surfing 2. MSN/IRC 3. Spill 3. Film 4. Musikk Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Alt mulig; Spille, film, musikk, chatting, sufring, nedlasting, litt skolearbeid (en sjelden gang) og alt annet jeg kommer på at den kan brukes til Lenke til kommentar
NdreS Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Bruker pcen(e) min(e) til å spile spill, msn, surfe og skolearbeid. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) 1: Media, i form av film og musikk. 2: Surfing og chatting. 3: Skolearbeid og lignende. 4: Litt spilling. Endret 22. mai 2005 av Apoc_ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Lite til spilling.. Mye til musikk.. Mye til jobbing, mye til MSN! Bruker PCen som media- og kontaktsenter vil jeg nok si.. ikke glem å nmevte at du bruker den som fotskammel da mene for min del står spilling høyest på lista, etter det er det kamp mellom å se på serier/filmer, chate og surfe jeg har en filserver ved siden av stolen som funker som et lite bord, kjekt å ha når man skal spise mat osv. hold på å drepe den for et par uker sia, klarte å søle et par dl saft på den, mene jeg slo så hard til glassert at mesteparten bare rikosjerte av toppen og ned på gulvet. fikk to dråper på dvd spillere, en på floppyen og en på en kabel som ikke er i bruk. ja og så utsida da sef fin måte å få vaska litt på Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 nettsurfing msn se på tvserier/film musikk Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 1: Internett div nedlasting. 2: Msn 3: Litt spill 4: Div cd\dvd brenning 5: Og noe pent og hvile øynene på av og til. (Håper ikke kjærringa så hva jeg skrev på den siste) Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nå om dagen er det alt for mye WoW... Ellers er det jo det "vanlige"; musikk, film, msn, forum, surfing Bruker også pc'en som et pynte-objekt på skrivebordet (link til worklog i signatur) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) 1. Surfing 2. Musikk ((som)ofte(st) kombinert med 1 og 3) 4. Film/serier 3. Spill 4. Pr0n (denne kommer kanskje høyere enn flere av de over, men det varierer fra deg til dag ) Endret 22. mai 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dette handler bare veldig løst om hardware, og når folk i tillegg kommer med påstander om at de driver med ting de kan komme i fengsel for (pedofili) så stenger jeg tråden (de aktuelle postene er slettet, selv om politiet kanskje ville vært interessert i de... men regner med at det var en spøk). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg