amcarpej Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei. Jeg er en kar som har tenkt å prøve linux, og jeg lurte på om dere kan hjelpe meg å finne en bra distro. Den må være på en bootbar cd Den bør være liten (liten nedlasting, lite plass) Den bør ha et grafisk grensesnitt, og bør være lett og sette seg inn i. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Knoppix, men du får ikke et reelt inntrykk av linux ved noen av de bootbare linux versjonene. Mener jeg da. Men for all del prøv Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bah. Ikke spør sånne spørsmål. Det er helt opp til deg selv å finne ut hva du vil bruke. Dessuten, det tar to sekunder å google frem de vanligste distroene folk bruker. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Uten tvil: http://www.ubuntulinux.org/ Lenke til kommentar
Solow Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ftp://ftp.uninett.no/linux/ubuntu-iso/5.04/ Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ftp://ftp.uninett.no/linux/ubuntu-iso/5.04/ jepp ubuntu er vel perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå