Lskgutt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 http://www.gamereactor.no/nyheter/?id=98902 Noen steder står det at den blir det og andre steder står det at den IKKE blir det med UNNTAK på enkelte spill... what the **** is going on? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Tror Microsoft sliter litt, men det kommer nok.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 På nåværende tidspunkt så tror jeg ikke den er bakoverkompatibel... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 de sier at den er bakoverkompatibel på pressekonferansen... Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Siden Xbox 360 bruker PPC så er den ikke kompatibel med Xbox 1 som bruker i686, men det kan hende at de kan emulere spillene på en eller annen måte (om resultatet blir noe bra er en annen ting). Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Xbox 360 blir bakoverkopatibel med de mestselgende spillene. Det innebærer også at svært mange andre spill også kan fungere, fordi de er laget på samme måte. Sjekk majornelson.com Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Microsoft sa på pressekonferansen sin at den kom til å være bakoverkompatibel med de mest populære spillene. De sa ikke alle. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kansje de slipper de mest populære spillene til xbox 1 ut til xbox 360. Da kan de tjene enda mer penger. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kansje de slipper de mest populære spillene til xbox 1 ut til xbox 360. Da kan de tjene enda mer penger. Er du villig til å betale 800 kr. (siden spill bli dyrere) For å spille et spill du alerede har spil på en annen konsoll? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kommer spill til Xbox 360 til å bli dyrere? 800,- for et spill synes jeg er i drøyeste laget! Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kommer spill til Xbox 360 til å bli dyrere? 800,- for et spill synes jeg er i drøyeste laget! Det kan godt være dette ikke bare dreier seg om Xbox360 men det var en i Microsoft som sa det Når et spill som kommer ut nå for tiden kan koste 600, 650 vil jeg ikke si 800 er en særlig forskjell... 7-800 kr vil vel være normal pris... for de BESTE spilla når de KOMMER ut... Såklart synker dem ned etter hvert. halo 1 koster vel 150 nå :!: Lenke til kommentar
Heales Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kommer spill til Xbox 360 til å bli dyrere? 800,- for et spill synes jeg er i drøyeste laget! Neida, du skal ikke bekymre deg for dette. La nå bare LSKgutt ralle videre i sin egen fantasiverden hvor han henter ting rett ut fra luften. Det er ingen som har gitt noen informasjon om hva spillene til Xbox 360, PS3 eller Revolution kommer til å koste. Det som er sagt av flere er at det vil bli dyrere å utvikle spill for neste generasjon konsoller, men noe av dette er også veldig overdrevet. Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Kommer spill til Xbox 360 til å bli dyrere? 800,- for et spill synes jeg er i drøyeste laget! Neida, du skal ikke bekymre deg for dette. La nå bare LSKgutt ralle videre i sin egen fantasiverden hvor han henter ting rett ut fra luften. Det er ingen som har gitt noen informasjon om hva spillene til Xbox 360, PS3 eller Revolution kommer til å koste. Det som er sagt av flere er at det vil bli dyrere å utvikle spill for neste generasjon konsoller, men noe av dette er også veldig overdrevet. HaHa!!! Dem sa at det vil bli dyrere å utvikle spill ja, dem har også sagt at spill dermed blir dyrere... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det vil bli dyrerer å utvikle spill ja, men spillene vil ikke bli noe særlig dyrere. Men Sony/MS/Nintendo leverer denne gang bedre uitviklingsplatformer slik at utviklere kan jobber mer effektivt og bedre. Dette kutter da konstnadene en del. Bare Nintendo tenker på de mindre selskapene til nå, derfor bli Revolution en mer fristende for mindre utviklere som ikke har all verdens budsjetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå