DJ_Dark Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 De fleste former for elektronisk musikk (Trance, Hardtrance, Hardstyle, Tech-Trance, House, Hardhouse og selvfølgelig Stupid-house ). Sikkert noen jeg har glemt også... Ditto - House og Stupid-house Lenke til kommentar
Vestlivegen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 NWOBH metal, power metal og speed metal. Fordi det gir meg godt humør og en form for "orgasme". Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Pop/rock, Post-rock, prog-rock, elektronika og singer/songwriter-vise-rock...Fordi det er det musikk handler om. Dette med sjangere er vanskelige greier Har aldri likt å putte band/artister i sjangere, er ofte ganske urettferdig. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) hører på ganske mye, men det er en del som er bannlyst : Danseband (5 svette menn i klin like dresser er skummelt... (bortsett fra The Hives)) Trance/Dance/Tekno og alt som ligner... Britney Spears, Ashlee Simpson og alle de andre fjortis-idolene, noe som påminner meg om at Idol-sanger heller ikke finnes hos meg... Noen av bandene/gruppene/artistene jeg liker best er: - Coldplay - U2 - Rage Against The Machine - System Of A Down - Radiohead - Red Hot Chili Peppers - The Hives - Kaizers Orchestra - Thomas Dybdahl - Jimi Hendrix Endret 14. juni 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 meste av metal utenom black Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Nesten alt innen Metal. Hvis sangen er bra så harmonerer det liksom med meg. Veit ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Metal, stort sett "vanlig", nu metal og alt det der og litt gammal metal. Høyrer ikkje på musikk der eg ikkje høyrer teksten, altså er Dimmu Borgir ikkje min favoritt. Liker mykje eldre metal som Megadeth, Metallica, Helloween osv... For å samanlikne med det eg høyrte på før, Hip-Hop og Trance så er Metal ein vinnar for min del grunna instrumenter i hovudsak. Det er ingenting som ein knall trommesolo eller riffene på Afraid To Shoot Strangers. Overgår kvar ein Hip-Hop beat og Trance peak med stil. Endret 14. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Det blir vel metal for det meste. Er også stor fan av hip-hop og hører på det en del men blir mest metal. Hvorfor er jeg ikke helt sikker på, liker vel gitaren og trommene i metal sangene mer enn jeg liker beatene og lyrikken i hip-hop. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) hørte på gatasp helt til jeg oppdaget zappa (den beste låta hans "tities and beer") EDIT: glemte å si hvorfor: zappa har morsomme tekster og ekstreme gitarsoloer (bare ikke gå for langt tilbake... da er han for sær....) Endret 21. juli 2005 av goliatmo Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hard Rock/Rythm & Blues Nettopp fordi dette er helt herlig å høre på, og det finnes et gigantisk antall dyktige artister innenfor dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå