Aurgjelme Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hvilke er din Favoritt sjanger, og hvorfor? Min favoritt sjanger er: Metal-hele spekteret grunnen er at det finnes så mye forsjellig innen sjangeren. jeg hører på alt fra heavy/power metal, til black og trash metal. Endret 21. mai 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
IQM Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hip-Hop Har alltid hørt på det, og mange finner alltid noe man liker å høre på uansett humør. Bredt spekter innen hiphop fra det "softe" til det "harde"... Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Dette burde du ha laget som en avstemning, vettu! Personlig foretrekker jeg progressiv rock/metal. Men, ikke for det, nå sitter jeg med hodetelefoner og drømmer meg bort i no trancegreier, så...kan høre på mye, bare det er bra! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Det eg hører mest på er vel metal. Liker det fordi den aggresive og mørke stilen appelerer til meg... Men det er egentlig bare det eg hører mest på.... Kan like hva som helst egentlig, rock, triphop, klassisk you name it... Å henge seg helt opp i en sjanger å avise alt utenom den eller avise alt fra en sjanger fører til at en går glipp av mange musikalske godbiter. PS: Hvis du skal lage en pool formuler den slik:"Hvilken sjanger hører du mest på?" og ikke ha med alternativet "Eg hører like mye på alle sjangere/Driver i sjanger".. da blir den meningsløs Endret 22. mai 2005 av TLZ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Det blir nok mets black-metal her i gården. Men jeg hører på veldig mye annen metal og da, så det blir kanskje mer rett å si "Metal" Edit: Hvorfor? Aner ikke Hører på litt av alt egentlig, alt fra Grieg til Shakira. Endret 22. mai 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Hører vel mest på Dance ... det vil grovt sett si "trance med vokal". Edit: Grunn... tja.. det er bare rett og slett veldig morsom musikk å høre på =) Mye bra låter =) Ellers så går det i metal innimellom + litt RnB eller hiphop Endret 21. mai 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Prågg (inkl. også metal, RIO, avantg, fusion, kraut, zeuhl, folk, post-rock, space etc). Grunn: Gode musikere, gode komposisjoner, og i noen tilfeller ukonvensjonelt. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Metall :rockon: Hører nesten utelukkende på det. Med alle dens undersjangere. Rammstein, In flames, Slayer og Arise som er konge. Hører vel noe på hard-rock (powerman 5000stil), og litt hip/hop og rap. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hører nesten utelukkende på det. Kjedelig da. Hører på alt fra dømetal til klassisk jeg. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Rap Grunnet at jeg virkelig blir inspirert av ordentlig avansert riming og teknikk.. Innen den sjangeren hører jeg på alt fra Softe sommerlåter til det som blir dystert og mørkt, hvis personen bak mikrofon kan det å rime litt utover det vanlige kjedelige og oppbrukte.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har en slags form for sjangerperioder, der jeg hører mye på musikk fra en spesiell sjanger. Disse periodene varierer i lengde, men på et eller annet tidspunkt ender jeg altid opp med å skifte over til en annen sjanger som igjen blir den nye favorittsjangeren. Holder meg aldri til bare en sjanger. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg hører på det meste som kan kalles Metal! Hvorfor? Fordi jeg liker det hardt, fort og or'ntli'! Mange av popartistene bruker playback på konserter, og det er ofte bare vokaler. Jeg liker ikke at vokalene blir overfokusert, noe som skjer med mye pop. Jeg hører mest på Folk/Viking Metal og Power Metal. Jeg hører på Folk/Viking Metal fordi det blander folkemusikk og som oftest Black/Death Metal. Jeg liker denne blandingen godt. Jeg hører på Power metal fordi det går fort og fordi jeg liker sounden. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hører på Metal, men jeg sier ikke nei takk til progressive rock av høy kvalitet heller. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hører mest på Metal, men det går i andre sjangere som klassisk og Opera også. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 mest på death metal fordi det er best! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Punk og forskjellige typer metal. Black og Death går det mest på. Hører igrunn på det meste, men som sagt, dette går det mest på. Hvorfor? Vet ikke helt jeg, men disse typene musikk tiltaler meg, rett og slett. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har en slags form for sjangerperioder, der jeg hører mye på musikk fra en spesiell sjanger. Disse periodene varierer i lengde, men på et eller annet tidspunkt ender jeg altid opp med å skifte over til en annen sjanger som igjen blir den nye favorittsjangeren. Holder meg aldri til bare en sjanger. Samme skjer egentlig her, veksler ofte etter perioder. Av en eller annen merkelig grunn har jeg ofte funnet større glede i metall om vinteren enn ellers... =) festlig =) Jeg blir litt sånn... dance om vår/sommer og metall om høst/vinter Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 De fleste former for elektronisk musikk (Trance, Hardtrance, Hardstyle, Tech-Trance, House, Hardhouse og selvfølgelig Stupid-house ). Sikkert noen jeg har glemt også... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg hører på masse forskjellig musikk. Men favorittsjangerene må være Thrash og Death. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hører på nesten alt.. Favoritten er vel elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå