PeeJay Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det er igjen tid for å pusse støvet av den rosa og blå mikrofonen. Med 30 nye sanger og et par andre nyheter er det duket for nok en runde SingStar. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Godt salg blir det nok vil eg tru. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Testet det ut i helga. Det ble en meget vellykket vorse. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Postet en thread om dette for lenge siden, fikk dårlig respons på det da. Så nå spør jeg her, regner med at dere som leser i denne thraden er sånn passe intressert i emnet: Finnes det noe lignende spill/program til PC? Er det noen som har vært borti det? Hadde bare vært så rått å ha på pc'en, er jo ikke noe problem å ha to mic'er på en pc, samt at de fleste har jo tv-utgang... Lenke til kommentar
duda Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 er ikke enig i at dette er det svakeste utvalget av de tre som har vært. Syns faktisk at dette er den beste, med mange gode sanger. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Finnes det noe lignende spill/program til PC? Er det noen som har vært borti det? Mener du lignende spill i form av software som analyserer stemmeleie etc.? I så fall vet jeg ikke om noen. Men - er du ute etter en billig karaokeløsning uten å ha PS2, har faktisk Elkjøp en liten boks til 6-700 kroner som kobles som et mellomledd mellom DVD-spilleren og anlegget og gjør at du kan legge på ekko etc. Så er det bare å hamstre helt vanlige DVD-karaokeplater i tillegg. Det finnes også authoring software så du kan lage CDG-filer (med tekst som fargelegges) som kan brukes "ved siden av" MP3-filer (fortrinnsvis instrumentalversjoner), f.eks. ved å bruke plugin til Winamp. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Æsj, bare møkka sanger. Neste burde bli metall! Endret 23. mai 2005 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Æsj, bare møkka sanger. Neste burde bli metall! What!? WHAT!? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATT! No way Josè! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg