Gå til innhold

Komplett.no , sommerferie alle mann ??

Anbefalte innlegg

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-07 10:10, Jazzmaster skrev:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-07 00:33, Afseth skrev:

Den 2002-08-07 00:31, LarsC skrev:

Den 2002-08-07 00:17, Afseth skrev:

Hvem er khosetl?

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Håhoi, det der burde alle kjenne til. Ta en titt <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=12741&forum=78" TARGET="_blank"> her</A><!-- BBCode u2 End -->, eller sjekk postingene til normal vedrørende "NetDISConnection". Mye artig lesning.

Kortversjonen: Brukeren reklamerer for Netconnection uten å gi seg til kjenne. Dette blir oppdaget, og Netconnection er BUSTED. :smile:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Se som skulle tro jeg jobber for Komplett eller noe kan gjerne ringe og spørre. Kom igjen, det er bare å ringe og spørre, enten butikkene eller web-shoppen. Kom igjen, Jazzmaster, jeg utfordrer deg.

JEg ringer deg personlig jeg heller...

Har nå ringt og snakket med deg, foreslo at vi setter strek her som voksne mennesker.

Du var enig, som sagt jeg har selv blitt kontaktet av Komplett, og hyggelige som de var, så satte de lys over ting som jeg har lurt på.

Afseth du får ha en fin sommer videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Informasjon til alle her på forumet :

Saken er nå oppklart via telefon. Vi stopper diskusjonen der.

EDIT : jeg var litt sent ute der :smile:

Ønsker også deg, Jazzmaster, en god sommer.

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-08-07 10:19 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-07 10:18, Afseth skrev:

Quote:

Informasjon til alle her på forumet :

Saken er nå oppklart via telefon. Vi stopper diskusjonen der.

EDIT : jeg var litt sent ute der :smile:

Ønsker også deg, Jazzmaster, en god sommer.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-08-07 10:19 ]</font>

hehe jepp du må ha postet 3 sekunder etter meg.

:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...