Gå til innhold

Komplett.no , sommerferie alle mann ??


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-19 10:00, Mr_Dillon skrev:

Det hører med til historien (om skjermen) at Komplett brukte ca 4 måneder på å fikse den! Slå den!


Andy


 

Komplett reparerer ikke skjermen selv, det er det ett verksted som gjør, så det holder ikke å skylde på Komplett for tiden det tok. Jeg hadde en gang en CD spiller inne til reparasjon i ett halvt år, så fikk jeg den tilbake, og den virket fortsatt ikke. Da tok det "bare" 3 måneder før jeg fikk den tilbake. Dette var ikke kjøpt på Komplett, så det er ikke bare Komplett som sliter med trege verksteder. 4 måneder var faktisk raskt i forhold til CD spilleren min.

 

At de ikke ville ta imot skjermen din pga selvbygd PC må da være tull... jeg fikk problemer med min skjerm (Hansol) ett år etter jeg kjøpte den. Sa ifra i butikken i Møllergata. De spurte ikke noe om PC'n var selvbygd eller ikke. Få dager etterpå kom de med ny skjerm på døren min, og tok med seg den gamle. Dette trodde jeg de gjorde med alle skjermer, men det kommer kanskje ann på hvor høflig kunden er???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-19 11:55, Mr_Dillon skrev:

Ja da... Forsvar Komplett med at alle andre har treig service også, og selvsagt er det fint å anklage folk for å komme med usannheter når de kritiserer favoritt butikken din. Eller kanskje du bare jobber for dem?


Andy


 

Har jeg anklaget deg for usannheter? Hvor da?

 

Uansett så er det ikke Komplett sin feil når de bruker 4 måneder på å reparere skjermen din. Hadde du lest innlegget mitt så hadde vel forstått at det er verkstedet sin feil. Det er ikke Komplett som driver disse verkstedene, og de har ikke styring på hvor raske eller trege disse er. Mulig din skjerm måtte sendes til produsenten i utlandet fordi ingen reparerer denne type skjerm i Norge. Skal da Komplett opprette ett verksted pr. produsent som ikke har eget verksted i Norge? Da hadde de gått konk i løpet av noen få dager. Hvis det var et verksted i Norge så måtte de sikkert bestille en del fra utlandet, og det kan ta opptil ett halvt år (som i mitt tilfelle med CD spilleren).

 

Det er "favorittbutikken" min, for å bruke ett så banalt ord, men det er fordi jeg alltid har fått god service der. I ditt tilfelle har du møtt på en eller annen sur person, men det kan også være kundens feil (anklager deg ikke for å være sur, bare lufter muligheten...har jo lest innlegget ditt samt at du ble rimelig forbanna på meg uten at jeg helt forstår hvorfor), evt. at han har hatt mange sure kunder den dagen.

 

Jeg kan bare ikke forstå at du måtte levere inn selve datamaskinen også når jeg ikke engang ble spurt om det. Jeg fikk, i motsetning til deg, i tillegg en helt ny skjerm levert på døren og de tok den gamle med seg. Det ble sendt med Postens dør-til-dør levering. Og det selv om skjermen jeg hadde var ett års tid gammel (tror foresten det var halvannet år når jeg tenker meg om). Skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke fikk samme service.

 

Jeg jobber ikke for Komplett, bare så det er sagt. Hadde ikke orket å stå bak disken i en butikk, eller snakket med sure kunder på telefon på en web-shop.

Lenke til kommentar

Hei igjen :smile:

 

Afseth skrev:

"At de ikke ville ta imot skjermen din pga selvbygd PC må da være tull... ". Dette hørtes ut som påstand om løgn, men kanskje jeg misforstod...

 

Uansett, inntrykket mitt av Komplett er ikke av de beste. http://www.psdata.no som er blant de "eldre" web shoppene å regne er etter egen erfaring meget bedre. Det samme kan sies om mange andre.

http://www.pcutstyr.no - hyggelig og god service.

http://www.multicom.no grei, ok service.

 

Og flere er det også, ofte med bedre priser enn Komplett.

 

Andy

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 13:55, Mr_Dillon skrev:

Hei igjen :smile:


Afseth skrev:

"At de ikke ville ta imot skjermen din pga selvbygd PC må da være tull... ". Dette hørtes ut som påstand om løgn, men kanskje jeg misforstod...


 

Ja, tull fra Komplett sin side. De skal ikke nekte å ta imot en defekt skjerm om de ikke får med datamaskinen. Og de skal heller ikke nekte deg garanti om datamaskinen er selvbygd. Her støttet jeg deg faktisk.

 

Quote:


Uansett, inntrykket mitt av Komplett er ikke av de beste.
som er blant de "eldre" web shoppene å regne er etter egen erfaring meget bedre. Det samme kan sies om mange andre.

- hyggelig og god service.

grei, ok service.


Og flere er det også, ofte med bedre priser enn Komplett.


Andy


 

PSData har ett altfor dårlig utvalg synes jeg. Jeg MÅ ikke handle på Komplett og har ofte vært inne på PSData for å sjekke deres priser, men det er sjelden jeg finner det jeg vil ha der. Komplett derimot har som oftest det jeg er på utkikk etter. Siste eksempel er at jeg skulle ha 2 kabinettvifter, en strømforsyning og ett ABit GF4 kort. Komplett hadde alt, men strømforsyningen måtte bestilles. PSData hadde verken strømforsyningen eller kabinettviftene listet på sin side engang. I alle kategorier jeg har sett, har de færre objekter man kan velge mellom.

 

Jeg er også trygg på at jeg får god service på Komplett og er villig til å betale litt ekstra for god service og bra vareutvalg. Og jeg vet at de er raske med å levere (har alltid vært det for meg). PCUtstyr og Multicom har jeg aldri prøvd. Var på utkikk etter en vare en gang og så på de sidene, men den var det kun Komplett som hadde på lager.

Lenke til kommentar

------

 

Så trege har eg aldri opplevd komplett før. bestilte i 13.30 tida torsdag, alt var på lager, så eg forventa at det i vertfall skulle bli sendt fredag. Ikkje en gang i dag har det blitt sendt (mandag) og om det ikkje kommer seg i posten i morgen, får noen andre pengene mine..

 

Om komplett har nedsatt bemanning om sommeren kunne de i det minste opplyse om det.

-------

 

Det er nok ikke bare sommeren. Rundt nyttår var det de samme problemene. Før var det ingen problemer, man hadde varene noen dager etter bestilling. De siste gangen har det tatt flere dager før ordrene har blitt lukket. Gang på gang har jeg håpet på at det skulle forbedre seg, men i dag etter ingen reaksjon på ordre lagt inn 20.07 (alle varer på lager), kanselerte jeg alt og plasserte ordren hos en konkurrent.

 

Heretter blir det alternativer til Komplett, det ser ut som om de har vokst seg for store og ikke dimensjonert organisasjonen deretter. Nei, takke meg til andre sjapper, får heller legge i noen kroner ekstra om det må til for å få varene raskere.

Lenke til kommentar

DavidS skrev:

Quote:


Bestilte Microsoft Intellipoint v.3.0 fra Databutikken.com på torsdag (11 Juli) forige uke

og har enda ikke fått noen mail for bekreftelse eller noenting...


 

Jeg bestilte et skjermkort som hadde overskredet leveringsdatoen defra. Jeg fikk aldri noen mail fra de, men etter en uke kom kortet i posten.

Lenke til kommentar

Patience is a virtue....

Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men dette ser ikke bra ut :smile: Hugs at dette er sommerferie.. Osv.

Venting på pakker "levering" som de sier, kan ta litt lang tid, men grunnen til dette er somregel at varen ikke er på lager..

 

Btw, POSTEN i norge suger maksimalt, mitt chieftec dragon fulltower blå kom til meg med en knekt front, mye vits med nøkkelen liksom :-/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-07-17 13:55, Afseth skrev:

Quote:


Den 2002-07-17 13:52, Snekker`n skrev:

Styr LANGT unna komplett, ringte dem 4 ganger i dag og hver gang skulle de sette meg over til en saksbehandler og dermed hørte jeg ikke mer.

Ingen flere køp fra min side i den sjappa


 

Hehe... og ut fra det trekker han at Komplett ikke duger. Tulling
:grin:

 

Jeg har ringt flere ganger og fått ekstremt god service og fått snakket med personer som kan det jeg lurer på.

Afseth du bare MÅ jobbe for Komplett, har sjekket alle trådene du har vært med i her på forumet, og du er den største rævslikkerene her, ubetinget.

 

Jeg ber om at alle som leser denne tråden sjekker han opp på søk kategorien.

Sjekk at han har ALLTID en kommentar for at Komplett er bra.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 11:18, MrA| skrev:

Lukter "khosetl" av Afseth
:grin:
! Jeg har bestilt meg ett nytt lydkort fra komplett.no til tross får alt som står her. De brukte kun 1 dag på og sende, tror jeg får rallemikke i morgen.



Jepp jeg fikk også ting raskt fra Komplett, all ros for det.

Men det som skjer i etterkant er helt vidt forskjellig.

Bra pc du har der, lurer på om jeg også skal gå over til Intel.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 11:31, MrA| skrev:

Quote:


Den 2002-08-06 11:29, Jazzmaster skrev:

Bra pc du har der, lurer på om jeg også skal gå over til Intel.


 

Ja hvorfor ikke?
:grin:
Ikke kjøp T-Bred hvertfall!

Iallefall ikke fra Komplett mer, eller skal vi si Afseth :smile: :smile:

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-06 10:58, Jazzmaster skrev:

Afseth du bare MÅ jobbe for Komplett, har sjekket alle trådene du har vært med i her på forumet, og du er den største rævslikkerene her, ubetinget.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Bare at du har sjekket alle trådene jeg er med i, ser jeg på som ganske utrolig. Du går virkelig inn for å "knekke" meg, eller hva?

 

 

Er bare fornøyd med Komplett, og ettersom det virker som det er mange som har noe prinsipielt imot Komplett her så forteller jeg bare om mine erfaringer. Klart noen er misfornøyd også, det skjønner jeg jo. Alle web-shopper har både fornøyde og misfornøyde kunder.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 00:17, Afseth skrev:

Hvem er khosetl?


 

Håhoi, det der burde alle kjenne til. Ta en titt her, eller sjekk postingene til normal vedrørende "NetDISConnection". Mye artig lesning.

 

Kortversjonen: Brukeren khosethl reklamerer for Netconnection uten å gi seg til kjenne. Dette blir oppdaget, og Netconnection er BUSTED. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 10:58, Jazzmaster skrev:


Afseth du bare MÅ jobbe for Komplett, har sjekket alle trådene du har vært med i her på forumet, og du er den største rævslikkerene her, ubetinget.


 

Skjerpings, din fjott. Man beskylder ikke folk for slikt ubegrunnet, ei kaller man folk rævslikkere for at de fornøyde med noe.

Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

Den 2002-08-07 00:31, LarsC skrev:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote>

Den 2002-08-07 00:17, Afseth skrev:

Hvem er khosetl?

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Håhoi, det der burde alle kjenne til. Ta en titt <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="
TARGET="_blank"> her</A><!-- BBCode u2 End -->, eller sjekk postingene til normal vedrørende "NetDISConnection". Mye artig lesning.

 

Kortversjonen: Brukeren reklamerer for Netconnection uten å gi seg til kjenne. Dette blir oppdaget, og Netconnection er BUSTED. :smile:

</FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Se som skulle tro jeg jobber for Komplett eller noe kan gjerne ringe og spørre. Kom igjen, det er bare å ringe og spørre, enten butikkene eller web-shoppen. Kom igjen, Jazzmaster, jeg utfordrer deg.

Endret av Super8
Lenke til kommentar

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-07 00:33, Afseth skrev:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-07 00:31, LarsC skrev:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-08-07 00:17, Afseth skrev:

Hvem er khosetl?

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Håhoi, det der burde alle kjenne til. Ta en titt <!-- BBCode u2 Start --><A class="postbody" HREF="http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=12741&forum=78" TARGET="_blank"> her</A><!-- BBCode u2 End -->, eller sjekk postingene til normal vedrørende "NetDISConnection". Mye artig lesning.

 

Kortversjonen: Brukeren reklamerer for Netconnection uten å gi seg til kjenne. Dette blir oppdaget, og Netconnection er BUSTED. :smile:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Se som skulle tro jeg jobber for Komplett eller noe kan gjerne ringe og spørre. Kom igjen, det er bare å ringe og spørre, enten butikkene eller web-shoppen. Kom igjen, Jazzmaster, jeg utfordrer deg.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

JEg ringer deg personlig jeg heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...