Okie85 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Så trege har eg aldri opplevd komplett før. bestilte i 13.30 tida torsdag, alt var på lager, så eg forventa at det i vertfall skulle bli sendt fredag. Ikkje en gang i dag har det blitt sendt (mandag) og om det ikkje kommer seg i posten i morgen, får noen andre pengene mine.. Om komplett har nedsatt bemanning om sommeren kunne de i det minste opplyse om det. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Merka det jeg og! Men det ikke Komplett som er værst!!! Bestilte mandag 8. dig.kamera fra databutikken(som var på lager). Onsdag ble det "plukket", men det er enda ikke fakturert! ;-( Ser ikke ut til at jeg får det til bursdagen min alikevel.... Min pakke fra Komplett ble bestilt på 9 juli, og alt var på lager den 12 juli, ble innleveringsregistret idag på posten... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Komplett har jeg bortimot gitt opp. Har de siste månedene hatt inn 4 forskjellige bestillinger, hvorav 3 av dem ble kansellert fra min side etter 4-5 dagers venting uten noen reaksjon fra Komplett sin side. Varene har vært på lager, men det ser ikke ut til å hjelpe :sad: Men som sagt, det finns andre å handle hos. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 betyr det at jeg som har bestilt et skjermkort fra komplett (bekreftet 22-07) må vente lengre enn ut måneden? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 19:25, Pingo68 skrev:Komplett har jeg bortimot gitt opp. Har de siste månedene hatt inn 4 forskjellige bestillinger, hvorav 3 av dem ble kansellert fra min side etter 4-5 dagers venting uten noen reaksjon fra Komplett sin side. Varene har vært på lager, men det ser ikke ut til å hjelpe :sad:Men som sagt, det finns andre å handle hos. For to-tre uker siden bestilte jeg varer fra Komplett på kveldstid, dagen etter var den innlevert og registrert på posten. Hadde pakken to dager senere. For en uke siden bestilte en kamerat varer fra Komplett. To dager senere var pakken levert på posten. Det tok tid før han fikk pakken, men det var fordi posten hadde glemt å sende melding til han om at det var kommet pakke. Min erfaring med Komplett.no er at de er kjappe og stort sett plukker og sender senest to dager etter bestilling. Men hvis du har kansellert en bestilling en eller to ganger så kanskje de venter litt med din bestilling for å se om du kansellerer igjen før de sender, ettersom de gjerne vil spare porto. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 19:32, starfish skrev:betyr det at jeg som har bestilt et skjermkort fra komplett (bekreftet 22-07) må vente lengre enn ut måneden? Stort sett sender de sånt samme dag de får det på lager, senest en dag eller to senere. Postgangen tar 3-4 dager, men det er postens "feil". Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Erfaringsmessig så bruker det og være kjappe og sende ut, bestiller oftest på kvelden og da blir det sendt kommende dag. Siden eg ikkje har kansellert noen bestillinger å skulle det ikkje vær noen grunn til å vente.. Men eg får vente til i morgen å sjå om det er noe nytt da. Lenke til kommentar
graveyard85 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Den verste av alle nå er vel Itbutikken.dk. Jeg bestilte en sort disketstsjon samt 2 sorte fronter til Lite_on cd-rw og dvd. Dette ble betilt 5.7.02 Plukket fra lager 7.7.02 og var kl 20.00 i kveld 15.7.02 fortsatt ikke sendt til fakturering. I morgen får de en meget misfornøyd kunde på tråden . Graveyard85 Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
DavidS Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Syns Komplett.no er raskt og brukervennlig.. Har ingen dårlige erfaringer med dem... Bestilte Microsoft Intellipoint v.3.0 fra Databutikken.com på torsdag (11 Juli) forige uke og har enda ikke fått noen mail for bekreftelse eller noenting... David-S Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg har bare gode erfaringer med komplett, bortsett fra at jeg bestilte en hardisk fra dem for 6 dager siden, og jeg fikk sendingsbekreftelsen føst nå. Litt treigt :/ Men tatt i betraktning at det er fellesferie nå, så er det ikke så rart at det tar noen dager ekstra. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 huff.....begynner å bli redd for at jeg må leve med Voodoo 3 kortet mitt en stund fremover, sendte nemlig inn GF4 kortet mitt til komplett sist mandag pga feil på kortet. Regner med at dette er ting som blir nedprioritert i ferien :sad: Lenke til kommentar
Gutefante Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Komplett varierer ganske mye fra gang til gang, sist eg bestilte gikk det 4 dager uten noe reaksjon og da sendte eg en mail om at vist den skulle nå frem i tide måtte dem sende pakken den dagen, noe dem også gjorde. :smile: Men trur dem er på danskebåten mesteparten av dem nå på sommern, dem bruke jo 4 uker på å sjekke hovedkortet mitt i fjor dem 2 gangene det var inne. Så det kan ikke vert mange dem hadde på teknisk den da vertfall. Lenke til kommentar
thunderheart Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Har altid sagt det og sier det igjen! Komplett var gode i starten, men så fikk de kundene. Det var da de begynnte å utnytte dem! Og sånn går det i de aller fleste tilfellene, med unntak på VELDIG seriøse levrandører som holder tider og priser og alt ellers i alle år. Hvem kjøper hos komplett uansett?! Seriøst, det er dyrt der, og ikke bare det, men de svindler jo folk nå også. Nei, de bruker ikke makten sin til noe bra, de forvandler den til svart magi og andre usseligheter. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Neida! Komplett har bare en liten ferie!!! alle fortjener det!!! De kommer tilbake! Slapp av... Men det kommer til å ta dem tid for å komme tilbake fra ferie da... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 yej!!! Akkurat når jeg sendte mld fikk jegsendingsbkreftelse på pakka mi!!! Jeg kan vente et digital kamere, to vifter og et aluminiumkabinett i kveld!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
sete Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Bare en liten fellesferie :smile: Men uansett, så er d ferie nå! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Styr LANGT unna komplett, ringte dem 4 ganger i dag og hver gang skulle de sette meg over til en saksbehandler og dermed hørte jeg ikke mer. Ingen flere køp fra min side i den sjappa Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 De driver å gjør noe forandringer på lageret for å bedre "logistikken" for tiden, så det er sikkert med på å forsinke bestillingene. Fikk beskjed om dette når jeg bestilte noe utstyr for ett par timer siden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Quote: Den 2002-07-17 13:52, Snekker`n skrev:Styr LANGT unna komplett, ringte dem 4 ganger i dag og hver gang skulle de sette meg over til en saksbehandler og dermed hørte jeg ikke mer.Ingen flere køp fra min side i den sjappa Hehe... og ut fra det trekker han at Komplett ikke duger. Tulling Jeg har ringt flere ganger og fått ekstremt god service og fått snakket med personer som kan det jeg lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå